zaterdag 24 maart 2012

Roy's experiment 11...... Pompoen

Het moet een verrukkelijk experiment geweest zijn voor Roy. Meloenen zijn uitstekende vagina-vervangers. Verwarm vooraf de meloen of pompoen au-bain-marie op lichaamstemperatuur en maak er een gat in. Hoe je dat doet is afhankelijk welke meloenensoort je neemt en hoe rijp de meloen/pompoen is. Soms is het mogelijk om met de duim er een gaatje in te drukken en dan met een keiharde stijve het gat verder op te rekken en dieper te penetreren. Een prima vervanger van de Fleshlight! Neuk je een koude meloen, dan is hij na het klaarkomen nog eens prima te consumeren!
Op mijn blog ( http://masto60.blogspot.com/2010/07/meloen.html ) staat ook een hele geile serie van een neukbare meloen met een flinke portie sperma! Zo lekker kan het zijn!

Roy schreef me het volgende:

"Hallo Masto,
Zelfbevrediging daar gaat je blog over en mijn vrouw heeft dat erg letterlijk genomen: Ze heeft niet meer zo'n zin in mijn pikkie en me daarom de opdracht gegeven om een eigen natuurlijke neukgrot te maken waar ik mezelf mee kan bevredigen. En zie hier het resultaat: Een deels uitgeholde pompoen waarin ik met vrouwencondoom moest neuken tot ik klaarkwam. En ik kan je vertellen dat het voor haar om te zien en voor mij om te doen reuze geil was. Zeker voor herhaling vatbaar al heb ik natuurlijk liever haar eigen neukgrotje.
Veel plezier met de foto's, Roy"

1 opmerking: