vrijdag 6 april 2012

Aanbrengen harpsluiting......

Vandaag weer eens mijn lievelings(harp)sluiting aangebracht. Op bovenstaande collage zie je de screenshots uit onderstaand filmpje en de sluiting met de voor mij perfecte maten. Binnenmaats 35 x 42 mm met een dikte van 9 mm. Deze maten zijn voor mij precies goed. Ten eerste omdat mijn testikels in mijn balzak niet meer terug kunnen schieten bij koud weer. En ten tweede dat er nog voldoende ruimte overblijft voor de doorbloeding van scrotum, testikels en bijballen en niet pijn gaat doen na wat langer dragen. Ook het gewicht van 88 gram is perfect!
Mag deze sluiting graag dragen als ik geil ben. Zoals je kunt zien op de eerste foto linksboven zit mijn balzak, vooral bij koud weer en als ik geil ben, dicht tegen mijn onderlijf gedrukt. Maar door het aanbrengen van de harpsluiting bungelen ze heerlijk geil onder aan mijn penis. En als ik loop dan voel ik mijn balzak bij elke stap die ik zet. Buk ik voorover dan kan ik mijn balzak tussen mijn bovenbenen klemmen. Ga ik dan weer rechtop staan dan kan ik op deze manier aan mijn balzak trekken en er druk op uitoefenen. Overal waar ik ben kan ik dit doen en niemand kan zien hoe ik geniet...... alhoewel....

13 opmerkingen:

  1. Heeeeeerlijk. Ik gebruik precies dezelfde maat. Soms 2 om de boel nog meer te rekken. Geil gevoel en het zaakje kan nog goed doorbloeden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan iemand met uiteraard tegen betaling deze maat harpsluiting bezorgen
      overvanalles@hotmail.nl

      Verwijderen
  2. Dag Bobbeltje 1972, Is dat te doen met twee stuks. Komt er geen vel klem te zitten tussen beide sluitingen? Als dat niet het geval is dan schaf ik mij er ook nog een aan. Om de prijs hoef je het niet te laten..... :-)

    Geile harpgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anoniem, Iedere bouwmarkt (Gamma, Multimate, Praxis, Karwei, Welkoop, etc.) heeft wel harpsluitingen voor een paar euro. Maar de maten en soorten zijn overal weer verschillend. De sluiting die ik hier om heb is gegalvaniseerd, maar ik ben nog op zoek naar een roestvrij stalen sluiting met dezelfde maten. Het is maar net hoe je huid reageert op zink of rvs. Rvs is gladder en dus prettiger in het dragen. De maat is voor mij heel belangrijk en moet zo goed passen dat de testikels met bijballen niet weer terugschieten de balzak in. Want dan ben je de harpsluiting kwijt. En het staat zo lullig als je hem op je werk of zo verliest......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe weet je nou wat voor maat je moet hebben. Jij schrijft dat die van 35 x 42 mm precies goed is voor jou maar op de club masturbatie en ex. staat een foto van jou(08/klem 3) waarop je ballen helemaal blauw zien. Dan zit ie toch te strak?? In een zeil/watersportwinkel kun je ook harpsluitingen kopen van roestvrij staal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, dat weet je niet vooruit. Het hangt van de dikte van je scrotum af. Het is dus even zoeken welke het lekkerst zit. De paarsblauwe kleur lijkt bij mij vaak erger dan het is. De sluiting die ik laat zien in dit blog kan ik zonder problemen dagelijks, als ik zou willen, 24 uur per dag dragen....

      Verwijderen
  5. wie heeft mij een bakzak stredcher aub gratis

    mvg de rukker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vindt dit ook super geil om dat te dragen
    mvg de rukker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog niemand een parachute stredcher gratis

    mvg de rukker

    BeantwoordenVerwijderen