woensdag 18 april 2012

Teveel aan zaad......

Soms kan ik last hebben van een teveel aan zaad. Meestal ontstaat dit door veel en vaak te masturberen zonder een lozing. Zo blijf ik dagen- soms wekenlang een lekker geil gevoel in mijn lijf houden. Normaal gesproken breekt een mannenlijf het overtollige sperma wel af. Maar soms gaat dat bij mij niet op en is de zaadproductie groter dan de afbraak. Dan zit het mij "in de weg" en ga ik het halen. Ik hoef hier dan weinig moeite meer voor te doen zoals je kunt zien op het onderstaande filmpje. Even goed concentreren op mijn onderlijf, de voorhuid zover mogelijk naar achteren trekken en de spieren ritmisch spannen en ontspannen in de bilnaad. Hierdoor gaat mijn eikel zwellen en door de prikkeling die hieruit ontstaat vloeit automatisch een heerlijke tinteling over mijn gehele lijf uit en komt uiteindelijk de spermastroom op gang. Een intens orgasme giert dan door mijn lijf........ Als het er eenmaal uit is, is dat voor mij een zeer genotvolle opluchting. Maar heeft voor mij ook een nadeel. Het lekkere geile gevoel is meestal voor een paar dagen verdwenen........ Maar door de steun van mijn opwindende volgers is deze vaak veel sneller weer op peil! Zoals nu. Dank daarvoor!

2 opmerkingen: