zaterdag 7 april 2012

Heerlijk seksavondje......

Via www.bullchat.nl leerde ik deze volger van mijn blog kennen. Hij gaf een prachtige en opwindende masturbatiesessie weg met hemzelf. En aan het eind een heerlijk orgasme. Ik vroeg hem of hij ook foto's had van zichzelf. Die had hij, maar waren niet van een goede kwaliteit. Maar deze bovenstaande foto's zaten er ook bij met de woorden "Een heerlijk sexavondje".
Uit tijdgebrek om te plaatsen moest ik nu kiezen en heb gekozen voor deze serie. Het geilde mij enorm op! Een prachtige opwindende geschoren geilvochtige vagina met alles er op en er aan! Gepenetreerd door een stoere ferme gecondoomde penis met volle balzak.
(De andere opwindende foto's volgen zo snel mogelijk, maar eerst genieten van deze!)

3 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk geil om hier mijn eigen foto's geplaatst te zien, en nu maar hopen dat iedereen er lekker geil van word!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het zeker! Je hebt wel een héél geile vagina mogen penetreren! Met jouw prachtige forse penis en volle balzak! Dank dat wij mogen meekijken tijdens ons opgeilen.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt masto, het was ook een heerlijk geil kutje om te vullen met mijn harde dikke paal!!!

    BeantwoordenVerwijderen