zaterdag 24 maart 2012

Genieten in de natuur.....

Het kriebelende lentegevoel moest er even uit bij mij. Het is heerlijk om je onbespied te kunnen laten gaan in de natuur, waar we uiteindelijk allemaal vandaan komen. Het was niet mijn bedoeling om er een filmpje van te maken want zo'n T-shirt over je hoofd ziet er ook niet bepaald geil uit :-( Maar goed misschien denken jullie er anders over. Op de linker foto (trouwens het zijn allemaal screenshots uit het onderstaande filmpje) zie je de eerste urinestraal komen. Op de twee bovenste foto's rechts kom ik klaar en op de onderste rechter foto zie je dat ik mijn harpsluiting draag. Deze sluiting past precies en draag ik graag. Ik heb een nogal strakke balzak en met name als ik erg geil ben. Maar op deze manier kan ik ze geil laten bungelen. Wat weer een extra kick geeft. Het is geen strak filmpje geworden en eigenlijk wat te ver af maar geil was ik wel. Stond te trillen van opwinding toen het zaad los kwam en een heerlijk orgasme volgde......

2 opmerkingen:

  1. supergeil had graag je zaad opgevangen groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Maltach. Zat dan ook behoorlijk vol zaad. En het was inderdaad supergeil om dat te kunnen lozen in de vrije en blije natuur.....!

    BeantwoordenVerwijderen