vrijdag 9 maart 2012

Roy's experiment 10....... Elektrostimulatie

Aan elektrostimulatie heb ikzelf weinig gedaan. Jaren geleden heb ik ooit eens geëxperimenteerd met een afslankkoffertje van de Kijkshop waar o.a. pads in zat, gel en een apparaatje. Maar kon niet de juiste prikkel maken die mij deed klaarkomen. Smaken en gevoelens verschillen natuurlijk van persoon tot persoon. Wel is het een heel aparte ervaring en zulke professionele apparatuur als Roy heeft had ik natuurlijk niet. Hij schreef mij:

"Hallo Masto,
Knetterende zelfbevrediging dat is mijn bijdrage vandaag. De foto's zijn van een sessie waarbij mijn vrouw zich heeft uitgeleefd met elektroseks op mijn pikkie, zak en billen. Door de prikkels op verschillende plaatsen te laten voelen was het soms behoorlijk pittig.
Maar........ het uiteindelijke orgasme was echt super heftig en dat zonder enig fysiek contact! Heb van het moment suprème helaas geen foto, maar kenners zullen dit vast kunnen beamen.
Spannende groet, Roy"

Ik hoop dat je vrouw je nog eens toestaat om wat foto's te maken van jouw ejaculaat! Veel volgers zijn er liefhebber van en ikzelf kan er ook enorm van genieten........

2 opmerkingen:

  1. Wunderbar! ich liebe auch Elektro-Sex,bin gerade an meinem Gerät angeschlossen und werde noch ein paar Stunden Spaß haben und dann geil ab spritzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Roy,

    Helaas lees ik dit nu pas (nog niet zo lang volger, werkdruk en familie omstandigheden) maar ik heb er van genoten, ook van je foto's.
    Dat lijkt me echt onwijs geil om te doen, vooral die elektrode in je eikel zal wel een mega effect hebben, lijkt me erg spannend.
    Bedankt heb er heel erg van genoten en wie weet kan ik het zelf ooit ook eens meemaken

    BeantwoordenVerwijderen