maandag 12 maart 2012

Overtollig zaad en volle blaas........





Op mijn vorige blog van vrijdag 9 maart 2012 kun je zien dat er zaad in mijn plas zit. Een toevalstreffer want je merkt het normaal niet bij het plassen. Wel gebeurt het me soms, als ik erg geil ben en veel gemasturbeerd heb, dat er bij het uitpersen van de laatste druppels een beetje sperma vrij komt. Het ontsnappen hiervan is binnenin bij de stam van mijn penis soms te voelen. Net zoals bij een ontsnappende scheut voorvocht. Dit maakt me altijd weer extra geil.
Op de bovenste twee foto's zie je dat ik mijn teveel aan zaad aftap en op de onderste twee foto's zie je dat ik mijn urinebuis schoon plas. Op de bovenste filmopname zie je mijn lozing en op de onderste het plassen.
Dit zou één filmpje moeten worden maar de plas liet wat langer op zich wachten doordat ik mijn prostaat niet kon ontspannen. Mede omdat mijn geile lustgevoelens nog te groot was......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten