donderdag 9 februari 2012

Roy's experiment 7...... Balzakklem

Hierbij weer een heerlijk opwindende bijdrage van Roy. Extra geil om te zien hoe Roy een eigengemaakte balzakklem heeft gemaakt van koperen buizen! Waaruit voor mij blijkt dat hij een enthousiast genieter is van ZELFbevrediging. Mag zelf ook graag experimenteren als de geilheid weer eens door mijn onderlijf giert zoals nu! Extra aangewakkerd door Roy's bijdrage die voor mij ook nog eens zaadaanmaakverhogend werkt......! Ook het strak afbinden met een lekker zacht koord is zaadstuwend omdat hierdoor de bijballen min of meer "uitgeknepen" worden. Ikzelf doe dit ook vaak maar ook wel eens handmatig. Bijvoorbeeld tijdens een saaie reis met het openbaar vervoer. Ik hang dan mijn "speelmakker" uit de gulp en pak eerst één testikel. Zoek dan de bijbal op met zaadleider die goed is te voelen en begin dan de bijbal te masseren en maak knijpende bewegingen richting zaadleider van waaruit het sperma uiteindelijk naar de zaadblaasjes moet stromen. Een voor mij heerlijk geil tijdverdrijf tijdens een saaie reis.......
Lees hieronder de begeleidende mail van Roy en geniet mee.

"Hallo Masto,
Bedankt nog voor je reactie. Altijd leuk en jouw visie te lezen omtrent bevrediging. Ik heb nog wel enkele foto's in voorraad en die zal ik je zeker met enige regelmaat nog (moeten) zenden. Waarbij het moeten weliswaar dwang is maar in dit geval wel gewenst omdat het mij geil maakt en mijn vrouw zo geniet van haar dominantie. In mijn vorige bijdrage schreef ik al dat mijn vrouw een kick krijgt van het afbinden van mijn ballen. Daarom hierbij nog een aantal foto's waarbij dit aan de orde is. Kijk maar of je het de moeite waard vindt. Mijn pikkie werd er in ieder geval voor mijn begrippen aardig groot van al denkt mijn vrouw daar heel anders over. Tja het is maar wat je gewend bent hè!
Geile groet, Roy"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten