zondag 12 februari 2012

Harpsluiting na 24 uur dragen......

Het was voor mij een heel experiment om mijn balzak een etmaal lang af te klemmen met een harpsluiting. Een geslaagd experiment want ik draag hem nu nog steeds onafgebroken. Wel met ups en downs. En moest zo nu en dan onopgemerkt proberen de klem wat te verplaatsen als die te veel klemde. Dat gebeurde vaak bij koude. Dan hebben balzakken de gewoonte om de zaadproducerende testikels naar binnen te trekken waar het ietsje warmer is. Normaal produceren de testikels het beste bij een iets koudere temperatuur dan de lichaamstemperatuur. 's Nachts onder de warme dekens vernam ik haast niet dat ik de klem droeg. Alleen toen ik uit bed was begon er spanning op te komen en werd het wat gevoelig. Maar na een flinke invetbeurt van klem en balzak zat het weer als gegoten..........

P.S. Probeer me nu zo geil mogelijk te maken (dit is de vierde dag al) om straks voor de camera mijn zaad te halen met zo weinig mogelijk stimulatie. Als alles lukt dan zal ik het hier op mijn blog te zijner tijd plaatsen......

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk........ik had ook een harp gekocht maar die was helaas te klein :-(
    Ik doe hem nu af en toe om de stam van mn lul. Binnenkort eens een grotere kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merk ik nu dat die harp rond is of hoe ziet een harp er uit. Welke diameter is die harp en waar kan ik die kopen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Jack, Het mooie is dat ze er zijn in verschillende maten en modellen. Gegalvaniseerd en van roestvrij staal. Bij mijn blog van zaterdag 4 februari 2012 zie je een ronde en een langwerpige die voor mij te kort was. Dus moet ik nog op zoek naar een langere. In veel bouwmarkten zijn ze wel te koop. Maar waarschijnlijk heb je de meeste keus bij een speciaalzaak of ijzerhandel. Zeker eens een keer proberen Jack, want het geeft een lekker geil gevoel wat spanning op de balzak.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great Ballring, love to wear metal too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een metalen ding draag ik ook, soms dagen lang, tot het pijn begint te doen van het wrijven van het ijzer tegen het vel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi iedereen, ik ben net toevallig op deze blog terecht gekomen. Eerst en vooral proficiat,en langs deze weg wil ik mede delen dat ik ook een harpsluiting drager ben.Ik draag nu reeds meer dan 2 jaar mijn harp onafgebroken. Wel doe ik hem af tijdens het douchen en om medische foto's te laten nemen. Anders draag ik hem constant. Mijn harp heeft diameter 12 en weegt 180 gr en is uit inox.Het is een verslavend gevoel dat prettig is in het dagelijkse leven. Vooral tijdens het sporten vind ik het de max.Fietsen, lopen en zwemmen. Let wel in het zwembad heb je wel veel aankijkende mensen door de grote bult in de zwembroek en tijdens het lopen is het schokken zalig. Spontane zaadlozingen zijn eerder een regel dan een uitzondering. Leve de HARP. Mvg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Piet,
      Super dat je ook harpdrager bent en het zo lang kunt volhouden! Dit vraagt om een lekkere geile foto :-) Zodat we kunnen meegenieten! Als je durft mag je die sturen naar mijn mail-adres: masto6tig@gmail.com
      Geile harpgroet van Masto

      Verwijderen