vrijdag 10 februari 2012

Hield het niet droog......

Was vandaag weer eens alleen en gelukkig nog lekker geil. Was van plan om mijn eikelring maar weer eens te fotograferen. Voor extra geilheid heb ik mijn testikels in mijn balzak op spanning gezet met de harpsluiting. Tijdens het fotograferen van mijn eikelring kwam langzaam maar zeker mijn voorvocht los. Uiteindelijk ben ik mij maar gaan concentreren op die heerlijke sliert voorvocht die steeds langer en langer werd. Op het laatst veranderend in een prachtige "glazen" bol waar mijn volle balzak in weerspiegelde.......

4 opmerkingen:

  1. Bijzonder prettig te zien dat ik niet de enige ben met allerlei metaalwaren :-) Zelf gebruikte ik slangklemmen die ik omwikkelde met krimpkous en coroplast. Nu gebruik ik een oude leren tas waar ik riempjes met drukkers van maak. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Geil om te lezen dat jij ook zo creatief bent om zelf hulpmiddelen te maken voor extra geilplezier. En daar draait het natuurlijk om, geilplezier! Zie je kans om er foto's van te maken voor om op mijn blog te plaatsen? Je mag ze naar mij sturen, liefst in hoge resolutie, masto6tig@gmail.com Je kunt op mijn discretie rekenen en 100% vertrouwen.

      Verwijderen
    2. Het enige wat ik nog heb zijn Vacummpomp foto's van wat jaren geleden toen ik lid was van de YahooGroup VacPumpersUkandIreland, maar die zijn met een webcam opgenomen want digitale camera's waren er nog niet in die tijd.

      Verwijderen
  2. Trouwens vond deze site toen ik balzak intikte op Google :-))

    BeantwoordenVerwijderen