vrijdag 27 januari 2012

Plas-voorvocht-sperma.... Graadmeter van mijn geilheid.....

Vandaag gelukkig weer even een paar uurtjes voor mijzelf. Heb heerlijk kunnen edgen en gezweeft op dat heerlijke klaarkomgevoel. Hoe langer ik masturbeer des te geiler ik word. Ik kan dit mooi aflezen aan mijn urine in een glas. Met tussenpozen plas ik een flinke straal in een groot bierglas. In het begin is het meestal helder maar naar mate ik langer masturbeer vertoont mijn plas steeds meer sperma. Op bovenstaande screenshot, van een klein filmpje die ik ervan gemaakt heb (zie hieronder), zie je de inhoud van mijn laatste urinestraal na een paar uur edgen. Het overtollige zaad en voorvocht baant zich dan een weg naar buiten en vormen geile slierten in mijn warme urine. Het is een mooie en geile graadmeter van mijn potentie......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten