zondag 8 januari 2012

Roy's experiment 4...... Bodypainting


Hierbij alweer de 4e bijdrage van Roy. Het lijkt me heerlijk als iemand anders lekker met je speelkameraad bezig is. Bij mij zou dan de sapstroom ook direct op gang komen zoals ook goed te zien is op Roy's fraai beschilderde geslacht!

"Hallo Masto,
De lekkerste geile wensen voor 2012. En om het jaar met humor te beginnen hierbij wat lachwekkende foto's, want ik ben op deze plaatjes door mijn creatieve dominante vrouw gebruikt als schildersezel en mijn zak en pikkie als schildersdoek. Het laten beschilderen inclusief de bijgaande praatjes was vernederend, maar tegelijkertijd ook wel weer erg prikkelend. Zo'n kwast met verf stimuleert de opwinding. Het resultaat: Haha Mondriaan is er niets bij, ik kreeg er een groene "snot"neus van en wat die olifant betreft: die was behoorlijk geil geworden getuige zijn lange sliert voorvocht, maar moest ook nodig zijn slurfje voor ander gespetter gebruiken.
Veel plezier ermee, geile groet Roy."

P.S.: Het lijkt mij ook een geile tip voor het aanstaande carnaval in februari!.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten