vrijdag 13 januari 2012

Roy's experiment 5...... Brandnetelprikkels

Erotische prikkel of pijnprikkel. Tot hoever durf je te gaan. Erotisch genot verschilt van persoon tot persoon. Gelukkig maar want anders zou het seksleven erg saai worden. Hierbij de 5e bijdragen van Roy. Lees hieronder zijn begeleidende mail.

"Hallo Masto,
Sommige dingen worden soms op pijnlijke wijze duidelijk gemaakt en dat was bij mij dit keer het geval. Mijn vrouw was weer eens in een dominante en fantasievolle bui en dat heb ik geweten. Tijdens een wandeling in de buurt liet ze me brandnetels plukken en mee naar huis nemen, voor het drinken van een lekker vers kopje brandnetelthee. Thuis aangekomen heeft ze de brandnetels echter voor iets heel anders gebruikt:
Ze vond het hoogste tijd om mijn ballen en pikkie eens flink te prikkelen en mij duidelijk te maken dat ze zwaar ontevreden was over mijn formaat pik. Na enkele tikken op mijn eikel waren de eerste blaasjes al zichtbaar en begon het mierenzuur zijn werk te doen. Mijn pik begon te tintelen en dat werd steeds erger naarmate ze langer doorging met die brandnetels. Mijn hele eikel was gezwollen (nu wel lekker groot zei ze) en mijn pikkie en zak rood geprikkeld. Plotseling stopte ze ermee en gebruikte ze mijn eikelopening als bloemenvaasje. Zo liet ze me een tijdje staan, waarbij mijn pikkie alsmaar harder ging tintelen en er een gevoel van stuwing ontstond. Na een halfuurtje met alleen wat geile praatjes kwam ik zonder dat er enig contact was volkomen onverwachts klaar. En dat was zoooo heftig dat het bijna te gevoelig was om fijn te zijn. Het tintelen nam daarna geleidelijk af maar duurde nog uren voor het weg was. Nadien heeft ze dit geile dominante (straf)spelletje al meerdere keren herhaald en steeds weer: succes verzekerd! De foto's zijn een kleine impressie van het bovenstaande.

Prikkelende groet, Roy"

1 opmerking:

  1. ik heb geniet ook met brandnetel sex ik ben wel bewust van de mogelijke neven effecten ,het is een vreemd maar fijne gevoel in de penis [ ik man43j]

    BeantwoordenVerwijderen