vrijdag 13 januari 2012

Het eindresultaat......


Hier het eindresultaat van een paar uur edgen. Het zaad zat wat dieper weg dan ik dacht. Moest er iets meer moeite voor doen om het te halen, maar het genot was super. Helaas het filmpje niet, want de belichting viel tegen. De volgende keer zal ik proberen het op een zwarte ondergrond te spuiten zodat het beter te zien is. De bovenstaande foto van mijn zaad kon ik niet maken met de flits aan want dan werd het een witte foto en heb ik mijn lozing bijgeschenen met een led zaklampje. Het sperma was dit keer weer eens aan de dunne kant, wat komt door het lange edgen. Er komt dan meer vocht bij. De hoeveelheid viel me nog mee omdat er tijdens het edgen, op het randje van bijna klaarkomen, zo nu en dan ook voorvocht vermengd met zaad vrijkomt. Maar al met al weer eens een paar geile uurtje gehad. Ben al weer aan het sparen voor de volgende sessie. Er gaat geen dag voorbij of ik moet even gerukt hebben. Even dat lekkere geile gevoel in mijn lijf proeven. Een fantastische ontspanning. Hoop dat jij als volger(ster) van mijn blog ook graag met jouw vagina of penis mag spelen.....

1 opmerking: