vrijdag 13 januari 2012

Zaadproductie.....

Doordat ik vandaag weer eens een paar uur aleen ben kon ik mijn blog weer bijwerken en mijzelf lekker verwennen! Ik ben nu supergeil aan het worden (zit al een poosje te edgen onder het bijwerken van mijn blog) en voel dat mijn zaad er uit moet om er geen last van te krijgen, maar ik heb nog een uurtje te gaan. Dus probeer ik in dit uur mij zoveel mogelijk op te geilen (door o.a. materiaal te bekijken van mijn geile volgers!) Lukt het mij om mijn zaad tot het einde binnen te houden (zit er al plm. 14 dagen in) dan zal ik aan het eind van het edgen laten zien hoe ik uiteindelijk dit zal aftappen. Als het goed is hoef ik hier niet veel voor te doen en kan ik door middel van concentratie het opgespaarde sperma uit mijn zaadblaasjes bevrijden........!

P.S. Als alles goed verloopt zal ik hier uiteindelijk een keer het filmpje plaatsen. Niet direct na mijn klaarkomen, want dan is mijn geilheid totaal verdwenen en dat duurt zo-wie-zo een dag.
Mocht ik een voortijdige lozing krijgen dan gaat het filmpje uiteraard niet door :-(
Ga nu vlug genieten, ben zoooooooo geil geworden!......

2 opmerkingen:

  1. Lekker geil bezig!!!!!
    Ik ook aan het edgen nu!!!!!!
    Xxxx gaymassage

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat Gaymassage!
    Had nog net de tijd en geilheid over om het filmpje op mijn blog te zetten.
    Na het klaarkomen is bij mij de geilheid weg en moet ik het eerst weer langzaam opbouwen. Dat duurt meestal een paar dagen. Mits er iets geils gebeurt, dan gaat het vlugger.

    BeantwoordenVerwijderen