maandag 23 januari 2012

Roy's experiment 6...... Plasbuisballetje

Hierbij alweer de 6e bijdrage van Roy. Lees mee wat Roy te vertellen heeft.....

"Hallo Masto,
Ik ben vaak supersnel geil en dan gaat mijn eikel voorvocht lekken. Niks mis mee zou je denken, maar mijn dominante vrouw vindt dit ongepast gedrag en dus stopt ze vaak een precies passend balletje met een gaatje in mijn eikel. Dit gaatje moet ik dan wegdraaien, zodat er geen vocht uit mijn eikel komt als we met elkaar bezig zijn. En moet ik plassen dan draai ik het gaatje te voorschijn en plas ik via het gaatje mooi recht zonder gespetter in de pot. Vindt ze ook erg fijn. Daarnaast heeft ze nog een aparte gewoonte namelijk het regelmatig afbinden van mijn ballen. Het zien van die bij elkaar gebonden ballen die langzaam paars worden geeft haar een enorme kick. En ik moet zeggen, ook mij bezorgt het enige opwinding al is dat vaak pas als mijn ballen eindelijk bevrijdt worden ;-). In de foto's van vandaag zijn bovenstaande eigenaardigheden verenigd en is ook mijn opwinding zichtbaar.

Geile groet, Roy"

2 opmerkingen:

  1. Dag Roy,
    hoe kom je aan zo'n balletje?
    Hoe weet je zeker dat ie niet naar binnen floept?
    Wel heel erg lekker geil als je zo'n dominante vrouw hebt. Fijn een urenlang voorspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Roy, ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vraag over het plasbuisballetje. Zit ie zo strak in de plasbuis dat ie niet naar binnen kan?
    Hoe kun je het gaatje verdraaien? Waar doe je dat mee?
    Graag hoor ik wat van je.
    Ben Dik.

    BeantwoordenVerwijderen