vrijdag 2 december 2011

In de ban van de RING.....

Momenteel ben ik een beetje "In de ban van de ring" Voor het eerst heb ik nu passende ringen die lekker zitten en me lekker opgeilen! Mijn trouwe volgers kennen inmiddels mijn masturbatietechniek wel. (Mijn velletje tussen duim en wijsvinger snel heen en weer laten gaan zodat mijn eikel lekker gaat kriebelen). De ringen stuwen mijn geilheid lekker op en zo nu en dan ontsnapt er een scheutje voorvocht wat een lekker gevoel geeft. Door het vele masturberen en de opgevoerde geilheid zit er bij het voorvocht ook ontsnapt sperma. Dit kun je prachtig zien op bovenstaande fotocollage.

Wat ook tijdens het geilen met de ringen mooi zichtbaar werd is mijn "kutje" Althans als ik een meisje was geworden. De plaats waar de grote schaamlippen zou moeten komen is op de onderste foto's van mijn perineum mooi zichtbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten