donderdag 29 december 2011

2012.....

De (masturbatie)tijd vliegt!
Nog een paar dagen en ik ga hier al weer het vierde jaar in op internet bij Blogspot.com en het 53ste jaar na de ontdekking dat ik nog iets anders uit mijn penis kon halen dan alleen maar plas...... Natuurlijk met heel veel dank aan mijn oudere neef, die mij toen dit genot bijgebracht heeft! Ik hoop dat ik er nog heel lang van mag genieten samen met mijn geile volgers op dit blog.
U, jullie volgers zijn voor mij een fantastische stimulans om door te gaan met een lans te breken voor genotvolle ZELFBEVREDIGING en aanverwante zaken! Zoals o.a. RukkerXL waar ik volgend jaar aandacht aan zal besteden. Een voorproefje van hem staat o.a. hier: http://www.xtube.com/community/profile.php?user=rukkerxl

Beste geile volgers, waar ook ter wereld, ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en een genotvol 2012!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten