zondag 18 december 2011

Bijwerken van mijn blog.......

Lieve geile volger van mijn blog.
Zoals je (kunt) we(e)t(en), werk ik mijn blog bij als ik alleen thuis ben. Maar door ziekte is mijn vriendin tijdelijk niet naar haar werk. Waardoor ik dus niet ongestoord met afbeeldingen in de weer kan gaan op mijn eigen pc. Ik kan alleen tekstueel wat schrijven op mijn blog als mijn vriendin lekker ligt te slapen. Ook het experimenteren en beeldmateriaal maken van mijzelf kan ik helaas dus ook niet doen. Wel jammer want ik ben momenteel zo geil als een beer! Maar gelukkig kan ik wel naar hartenlust masturberen! Wat ik dan ook iedere avond met veel passie doe. Soms kort, soms lekker lang, zoals nu! Heerlijk wegdobberen op de geile geneugten die door mijn onderbuik golven op het randje van klaarkomen. En waarbij veel voorvocht, soms vermengd met sperma, vloeit......!

Gelukkig krijg ik wel beeldmateriaal binnen van mijn volgers! Het tweede deel van Roy's experiment, wat voor veel volgers zeer heftig zal zijn. En niet voor iedereen is weggelegd om dit ook te doen. Maar wil deze kant van seksualiteit en experimenteren toch ook laten zien.

Van Dingeling heb ik een aantal foto's gekregen van clitorissen die hij op het www is tegengekomen. Tussen het geslacht van man en vrouw zitten vele tussenvormen en met name de clit/penis.

Dus zodra ik de gelegenheid heb om aan mijn blog te werken zal ik weer het een en ander plaatsen. En hoop dan ook een heerlijke zaadlozing van mijzelf te plaatsen. Want aan mijn potentie zal het niet liggen. Het zaad staat mij momenteel tot aan de lippen :-) Als het moet loos ik het zonder te rukken, zo geil ben ik....... Hopelijk tot vlug!

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ieder heeft zo zijn favoriete manier van masturberen of edging. Ik ben net als jij ook van ’49 en trek zo veel mogelijk, genietend van beelden op mijn pc, een dag niet getrokken is een dag niet geleefd tenslotte. Een van mijn tegenwoordige manieren van masturberen is het (hard) zwengelen van mijn lieveling lichaamsdeel, mijn lul. Ik slinger het van links naar rechts door mijn [staande] lichaam te bewegen of van voor naar achter, heerlijk, en dan een beetje trekken en opnieuw totdat het bijna vanzelf komt. Als ik het soms toch niet meer kan houden dan moet het geil eruit, ik vang het op mijn hand en drink het lekker op, wachtende of de volgende portie! Ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    Ich hoffe das deine Freundin schnell wieder gesund wird,damit du uns bald wieder geile Bilder hier zeigen kannst.Bis dahin werde ich jeden Tag schön mit meinen Schwanz spielen und ab wichsen.

    BeantwoordenVerwijderen