vrijdag 23 december 2011

Roy's experiment 2...... Balzakvulling

Onderstaande tekst kreeg ik van Roy toegestuurd met bijgaande foto's:

"Zoals eerder aangekondigd stuur ik je een aantal foto's waarbij mijn vrouw zich heeft uitgeleefd op mijn/haar speeltje. In dit geval is dat meer in het bijzonder op mijn zak. Deze heeft ze ingespoten met een kleine liter saline (0,9 NA CL) oplossing, zodat mijn pikkie nog kleiner lijkt. Maar, zo zegt ze, tegelijkertijd heb ik dan ook eens een geil gevoel dat er iets groots tussen mijn benen hangt!
Nou en ik kan je vertellen dat dit best geil is (en gelukkig zo goed als pijnloos). Overigens duurt het ca 2 á 3 dagen en dan is het vocht door het lichaam opgenomen en is alles weer in normale proporties. Wel oppassen natuurlijk dat je steriel werkt, de naald alleen door de huid onder je penis en tussen de ballen van je balzak prikt (zie foto) en geen gewoon water gebruikt, want op een zeer pijnlijke ontsteking ziet niemand te wachten.
Trouwens het is ook mogelijk om de zakjes rond je ballen in te spuiten, waardoor je twee grotere ballen voelt. Dit vocht blijft veel langer zitten en noemt men in de medische wereld een hydrocele. Zie laatste foto in mijn bijlage. Is ook best een opwindende en geile gewaarwording, maar vergt wel een nauwkeurige prikkunst. Het zakje om je ballen is namelijk redelijk strak en als je niet in het zakje zit of er zelfs doorheen prikt lukt het niet en vul je gewoon je hele zak. Daarnaast is het zakje om je bal vullen ook niet echt pijnloos door de spanning die in het zakje ontstaat, al is dat maar tijdelijk.

Veel plezier/genot.
Groeten Roy"

1 opmerking:

  1. Dag Roy, wat lijkt me dat geil om te doen. Temeer omdat het volgens jou bijna geen pijn doet. Hoe kom je aan die naalden? En hoe kom je aan die saline? Laat je tijdens het vullen de naald zitten en vul je steeds de spuit? Trekt het ook lekker af en hoe voelt het tijdens het neuken?
    Allemaal vragen die een geilschierige graag beantwoordt ziet. Een zeer geile groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen