donderdag 29 december 2011

Roy's experiment 3...... Prikkoker

Hierbij de derde bijdrage van Roy, die mij schreef:

"Hallo Masto, Mijn vrouw heeft genoten van het feit dat je mijn foto's wereldkundig hebt gemaakt. En daar zal ik waarschijnlijk nog vaak mee geprikkeld worden. Over prikkelen gesproken: Daar is ze aardig bedreven in zoals je o.a kunt zien in mijn bijdrage van vandaag. Dit keer heeft ze mijn pikkie in een op mijn maatje gemaakte prikkoker gestopt en ik kan je vertellen dat dit bij opwinding zijn effect heeft. En opgewonden krijgt ze me altijd! Die prikkers zijn behoorlijk gevoelig in je eikel en dus niet echt fijn, maar anderzijds zijn het juist deze prikkels en geile gedachten die mijn pikkie nog stijver maken en zo zorgen dat mijn sappen gaan stromen. Helaas is dan het spel vaak over, want klaarkomen zit er meestal niet in. Ik moet geil blijven vindt ze.
Geile groet, Roy"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten