donderdag 8 december 2011

Roy's experiment 1...... Pinkeltje

Ik kreeg onlangs een heel geil en leuk idee toegezonden van Roy. Lees hieronder een fragment van zijn mail:

"Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen: Mijn naam is Roy, getrouwd en geniet al enige tijd van je blog. Nu wil het geval dat mijn vrouw dit laatste ook is opgevallen en eens een paar keer heeft meegekeken. Zo kwam ze jouw oproep tegen om een bijdrage te leveren aan je blog en met dat gegeven is ze aan de slag gegaan.
Nu moet je weten dat wij op alle vlakken een gelijkwaardige relatie hebben, met 1 uitzondering: de seks. Daarin heeft zij het voor het zeggen en dat bevalt ons goed, hoewel dat voor haar vaak een stuk beter uitpakt dan voor mij, omdat zij doet wat ze wil en ze mijn seksleven volledig domineert. Dat is voor mij vaak confronterend (maar ook opwindend) omdat ze me niet meer echt nodig heeft voor haar seksgenot, maar me meer als speeltje gebruikt en prikkelt.
Je zult waarschijnlijk al wel begrijpen waar ze naar toe wil: Ik moet in opdracht van haar af en toe een bijdrage gaan leveren aan jouw blog, zodat niet alleen zij maar er ook nog een aantal anderen zijn die van mijn foto's kunnen genieten, als je ze natuurlijk waard vindt om te plaatsen. Tja tegenstribbelen heeft voor mij weinig zin en ach het is ook wel weer spannend dus hierbij mijn eerste bijdrage.
(Zie bovenstaande foto's).
Het zijn om te beginnen als introductie drie foto's van mijn pinkeltje zoals zij het noemt. Oke, je mag dan zeggen dat het formaat niet het belangrijkste is, maar voor haar helaas wel! Dus wil ze om mij te teasen dat ik die kleine (XS) laat zien. De laatste foto is inclusief mijn frenum piercing (door haar slavenring genoemd) die ik als trouw aan haar moet dragen.
Een volgende bijdrage zal een weergave zijn van wat ze zoal met haar speeltje doet.

Wat een geil idee vind ik dit! En wat een durf om je intieme genotsplek zo bloot te geven. Dank je wel Roy, of eigenlijk jouw vrouw, voor dit geile experiment. Jullie maken mij geilschierig en weet bijna zeker een groot deel van mijn volgers ook! Wat is er nou lekkerder dan de opwinding die de geslachtsorganen je kunnen geven........

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Ieder heeft zo zijn favoriete manier van masturberen of edging. Ik ben ook van ’49 en trek zo veel mogelijk, genietend van beelden op mijn pc, een dag niet getrokken is een dag niet geleefd tenslotte. Een van mijn tegenwoordige manieren van masturberen is het (hard) zwengelen van mijn lieveling lichaamsdeel, mijn lul. Ik slinger het van links naar rechts door mijn [staande] lichaam te bewegen of van voor naar achter, heerlijk. Als ik het soms toch niet meer kan houden dan moet het geil eruit, ik vang het op mijn mijn hand en drink het lekker op, wachtende of de volgende portie! Ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen