vrijdag 23 december 2011

Knuffels.....

Eigenlijk behoeven deze beelden van Dingeling geen uitleg en spreken ze voor zichzelf. Ze zijn vertederend mooi en voor mij erg lustopwekkend!
De bovenste foto doet me denken aan een sneeuwpopje waar in zijn buik miljoenen zaadjes worden gemaakt die het moment afwachten dat ie zijn bolle gemutste koppie laat opzwellen en al die zaadjes genotvol en met kracht uitspuugd!
En op de onderste foto is een aapje op weg om te gaan genieten van een paar heerlijke grote goed gevulde kokosnoten!
Wat kan het leven toch prachtig zijn......

3 opmerkingen:

  1. Hoi Masto60, test je ook wel eens speeltjes ik heb een hele berg speeltjes getest en video's van gemaakt. Misschien leuk voor op je blog.
    Heb je een email adres waar ik naar kan mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag anoniem, mail me maar eens en vertel me wat je zoal van jezelf wilt laten zien. Ik plaats in principe persoonlijk materiaal en niet wat van het internet "geleend" is. En foto's liefst in een hoge resolutie zodat detail niet verloren gaat.
    Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com
    Ben zeer benieuwd......
    Geile masturbatiegroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, dat aapje dat omhoog klimt naar de overheerlijke kokosnoten !

    BeantwoordenVerwijderen