zaterdag 3 december 2011

Zuigflesgenot.....

Nogmaals een collage en een filmpje van Dingeling's "zuigfles"genot. Het zuigen aan je penis en met name aan je eikel is voor veel mannen een genotvolle belevenis. Door de zuigkracht en de ontstane geilheid kan er op den duur voorvocht en/of sperma naar buiten worden gezogen. Dit is mooi te zien op de twee onderste close-up's van Dingeling's eikel.

WAARSCHUWING: Heb je dit nog nooit gedaan maar lijkt het je ook wel een geil experiment begin dan eerst met een PLASTIC fles. Geen mannenpenis is gelijk en kijk daarom eerst hoeveel je penis en eikel opzwelt. Wordt dit te veel dan kun je een plastic fles nog altijd inknijpen en op die manier tegendruk geven of in het ergste geval de fles doorknippen. Dit lukt dus niet bij een glazen fles. Als je weet wat je kunt hebben kun je een glazen fles nemen maar bedenk goed wat je doet.

Trouwens vrouwen kunnen hiermee ook experimenteren. Je kunt de afgekoelde flessenhals op je clitoris zetten en de warme lucht in de fles laten afkoelen zodat je clit naar binnen gezogen wordt en heerlijk opzwelt. Zeker een keer het experimenteren waard.....

2 opmerkingen:

  1. Masto, ik kom hier toevallig omdat mijn man naar jouw blog gelinkt heeft en ik een beetje aan het rondkijken ben. Ik zag je filmpje met de fles. het lijkt me heel eng en tegelijk fascineert het me ook. Spannend om te zien hoe mannen met zichzelf spelen en experimenteren. Nu snap ik ook beter waarom mijn mannetje zaterdags zo vaak in zijn schuur te vinden was... Ik ga de flessen tellen ;-) Leerzaam zoals je alles beschrijft, lijkt me.

    Gr. X Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Lena, Dank voor je leuke reactie op Dingeling's "zuigfles". Het hoeft niet eng te zijn als je maar weet wat je doet. Mannen zijn veelal erg experimenteel aangelegd met hun masturbatie. Vaak meer dan vrouwen. Alhoewel die er ook wat van kunnen maar dat bijna nooit aan de grote klok hangen... :-)
    Masturbatie en het genot ervan is nog een moeilijk te bespreken onderwerp. Gelukkig biedt het internet mij kansen om hier mijn seksuele gevoelens wat te uiten.....
    Jammer dat er zo weinig vrouwen zijn die dat ook durven...... Want je moest eens weten wat alleen al een foto van een geopende vagina voor het genot van een man kan betekenen!......
    Durf jij? Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com
    Bespreek het maar eens met Bob......

    BeantwoordenVerwijderen