dinsdag 29 november 2011

Opgeilen in de bouwmarkt......

Naar aanleiding van Dingeling's ringengeil ben ik ook maar eens naar een bouwmarkt gegaan en heb me er heerlijk kunnen opgeilen aan allerhande ijzerwerk. Er is genoeg te vinden en niet duur. Ik ben begonnen met twee Nederlandse wervels aan te schaffen. Eén van 45 mm doorsnee en één van 40 mm doorsnee. Thuis heb ik de "wervels" er afgezaagd en hou zo twee prachtige ringen over. De grote voor om mijn lul en ballen en de kleinere voor om mijn balzak.
Maar het is nog een hele toer om ze "aan" te krijgen. De grote is me gelukt zoals je kunt zien op bovenstaande foto's en na wat oefenen de kleinere uiteindelijk ook! Had het in eerste instantie niet gedacht want ik heb een nogal strakke balzak. Vooral als ik geil ben en de temperatuur niet aan de hoge kant is.
Het zit trouwens voor eerst prima en nu eens kijken hoe lang ik ze om kan houden.....

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg geil uit, zelf gebruik ik zgn schommelringen, ook uit de bouwmarkt (ze kunnen die dingen beter sexshop noemen ....)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de creatieve zelfbevrediger is er inderdaad veel te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen