zaterdag 26 november 2011

Zuigfles......


Hier weer eens een heerlijke bijdrage van mijn geile experimenterende volger Dingeling!
Bovenaan een geile foto met z'n eikel in de fles gezogen. Hierboven enkele screen-shots uit het onderstaande filmpje. En hieronder zijn verhaal en zijn WAARSCHUWING!

Hallo geile blogger Masto!
Jij hebt een verhaal over je lul in een plastic fles.... Ik heb al vaak met mijn lul in een glázen fles geëxperimenteerd... Met wisselend succes! Schip-in-de-fles kennen we allemaal.... Lul-in-de-fles is voor de kenners en genieters (van jouw blog).

Hier gaat ie...., een uitleg;
Voor het experiment gebruik ik een vers-geperst-fles van AH (de liter uitvoering). Ik vul hem met heet water uit de boiler.... en kook inmiddels water in een waterkoker. Als het water kookt giet ik de fles half leeg en vul hem met het kokende water. Vooraf heb ik wel een ruime hoeveelheid koud water klaar staan....waarom begrijp je zo.... Mijn lul smeer ik in met een lekkere dunne amandel massage olie.... Om de hete fles doe ik een aanrechtdweiltje... anders brand ik mijn handen.... dan giet ik 'm leeg. Direct koel ik de opening van de fles met koud water uit de kraan.... (als je dat niet doet dan brandje je eikel en dat dóet pijn!!!!) Dan houd ik mijn eikel tegen de opening van de fles en giet koud water over de bovenzijde ervan en de onderzijde wordt besproeid door de koude kraan. Door het krimpen van de koud wordende lucht (weet je nog van scheikunde lesjes op school?.... warme lucht zet uit en koude lucht krimpt) wordt mijn eikel naar binnen gezogen. Zóóóó lekker... daar kan geen mondje tegenop!

Je kunt je lul niet eindeloos laten zitten in de fles.... hij zwelt namelijk op en eenmaal opgezwollen krijg je hem er slecht uit.... Maar je kunt er mee spelen... een beetje terug trekken en een beetje lucht inlaten.... Uiteindelijk laat ik hem net genoeg zuigen om m'n eikel binnen te houden.... dat is errug lekker. Ook maak ik wel eens 'een flesje' en laat hem lekker aan m'n lul bungelen terwijl ik stofzuig of ga afwassen.... Vurrukkulluk!!! En er komt naderhand dikwijls een mooie en lekkere druppel genotsvocht uit uit m'n lul, een delicatessse!

WAARSCHUWING!! Ik heb ook wel eens zitten geilen op internet en had een tijdje niet op mijn lul-in-de-fles gelet.... Het bleek dat ik hem er niet meer uit kreeg.... Helemaal dik en hard gezwollen.... Met beleid heb ik toen de fles stuk gemaakt.... best link! Ducktape om de hals en rest van fles en met een hamer de fles ingeslagen.... Wel moest ik erg op letten dat de scherven niet in mijn lul staken.... De flessenhals wist ik ook beheerst te doen.... Slechts een paar schrammetjes.... Maar het is wel erg opletten wat je doet....!

Veel plezier ermee en tot de volgende keer!
Dingeling.


3 opmerkingen:

  1. Met een plastiek fles van Remia bakken en braden gaathet ook prima Flink in knijpen eikel voor de opening en loslaten Eikel wordt er ingezogen

    Veel zuig genot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Maurice,
      dank voor je reactie en tip. Zie je kans om er wat foto's van te maken en die naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com te sturen zodat ik ze hier op mijn blog kan plaatsen om zo dit geile zuiggenot met ons te delen?
      Opwindende masturbatiegroet van Masto

      Verwijderen
    2. Geil hoor zo creatief met weinig koste

      Verwijderen