zondag 20 november 2011

Voorpret met voorvocht......

Als ik alleen thuis ben kan ik het niet laten om toe te geven aan de seksuele prikkels die ik in mijn genitaliën voel..... Mijn broek en boxer gaan dan uit en geef mij achter de pc over aan al het lekkers wat er te vinden valt op het www om mijn geilheid nog meer op te stuwen.....! Nog voor de echte harde erectie komt mijn voorvocht al behoorlijk op gang. Als het voorvocht blijft komen dan zit het met mijn geilheid wel goed alsmede de zaadproductie......

.....Maar ga je dan net over de rand met het masturberen dan gebeurt er dit...... Heel erg lekker en genotvol, maar alle geilheid is hierna bij mij dan over. Meestal voor een paar dagen......

1 opmerking:

  1. mmm zo lekker dat voorgeil
    en de smaak is helemaal heerlijk
    nog beter dan van sperma eigenlijk
    zo te zien produceer je nogal wat
    heerlijke slierten zie ik
    zo geil om die als spagetti in je strot te zuigen
    en alle andere lekkere dingen die je ermee kunt doen..........
    en dat is heel wat!

    kussss
    je voorgeil lievende fan
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen