donderdag 17 november 2011

Urinebuis-sounding......

Deze bovenstaande foto's kreeg ik toegezonden door Gaymassage. Zoals je op de foto's kunt zien zit hij al op een dikte van sound 10! Het is een opwindende bezigheid die uiteindelijk kan leiden tot een heerlijk orgasme met zaadlozing.......!

Dilators zijn er in verschillende soorten en maten. Bovenstaand zie je een setje van 14 stuks in diktes van 4 tot en met 17 mm en met een lengte van ongeveer 200 mm. Om hiermee te experimenteren moet men wel een liefhebber zijn. Veel mannen en vrouwen hebben een gevoelige urinebuis en hebben vlugger last van een branderig gevoel. Maar met overdadig veel glijmiddel (Sensilube is voor mij nr. 1 alleen de prijs is wat aan de hoge kant) is het branderige gevoel minimaal. Je kunt dan heerlijk experimenteren en er een uitdaging van maken welke dikte bij jou het prettigst voelt........

11 opmerkingen:

  1. Klasse Bilder werde beim anschauen richtig geil.
    Das wurde mir jetzt auch gefallen.
    Bitte noch mehr Fotos zeigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kun je me helpen door mij wat geile foto's van jouw e-stim te sturen.
    Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit ondertussen al op een sound van 12 mm. Het is echt zo geil gevoel om een diloter in mijn pik te schuiven!! Gebruik een glijmiddel op waterbasis. En schuif hem zo diep mogelijk in mijn pik. De set dilators die ik heb zijn langer dan 200 mm. Ongeveer 300 mm. En als ik hem er goed diep in schuif kom ik voorbij mijn prostaat. Heeeerlijk!!! Ik ruk me heerlijk af met de sound in mijn pik. Tot bijna klaarkomen. Dan stop ik. En haal ik de sound paar keer heen en weer in mijn lul. Dan weer rukken,bijna jl. afkomen,heen en weer schuiven met de sound in mijn kul. Zo kan ik heel lang bezig zijn. Tot ik het niet meer houd, en moet spuiten. Als ik dan suit, spuit ik de sound er uit samen met mijn zaad. Geweldig geil is dat.

    Geile sound groet van gaymassage...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry voor type fouten in vorig bericht, maar ben nu onderussen ook geil bezig met sound in mijn lul!
    Gaymassage

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet een beetje slikken als ik er aan denk wat jullie doen met jezelf.
    jullie hebben wel lef zeg.

    x Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Bob en Lena,
    Sounding is ook niet voor iedereen weggelegd. Ikzelf heb het nog nooit gedaan. Ik heb alleen ervaring met een flexibele dunne urinekatheter. Zoals je op een van mijn vorige blogs kunt zien. Maar het lijkt me wel een keer opwindend om met een dunne sound te beginnen om eens te kijken hoe ik hier op reageer. Maar de aanschaf van zo'n setje is mij nu nog even te prijzig......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een keer een BIC-pen gebruikt met inderdaad veel olie. ws erg lekker ja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben 60 en heb een erg vergrote prostaat.. plas wat minder snel maar spuit nog lekker als ik klaar kom. toch lijkt het steeds minder goed er uit te komen. zou het kwaad kunnen een sound of soepele katheter tot in mijn blaas te duwen en dan de doorgang in mijn prostaat wat op te rekken? Volgens mij kan je dat ook je sluitspier trainen.. Dat dat ook lekker zal voelen als je dan spuit lijkt me voor de hand liggen... Wie weet hier iets van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik zou dat niet doen, omdat de vergrootte prostaat makkelijk aangeprikt KAN worden, ja zelfs GAAT worden. Alleen een arts is daarvoor bevoegd. Verder veel geil plezier,...

      Verwijderen
  9. Heb van de week eindelijk de knoop doorgehakt en sounds besteld. Ik was al een poosje met eigen spullen in de weer, wel goed glad en tevoren met alcohol 70% gedesinfecteerd. Eerst spoot ik wat gelolie in mn plasbuis en liet toen de staafjes of buisjes erin glijden. Maar niets voelt zo lekker aan als de echte stalen dilatators. Ik heb er ook desinfecterende en lichtverdovende gel bij besteld, in een spuitcanule. Dat is echt fenomenaal, zelfs de dikste ( 9 mm) glijdt er heel soepel in. Ik begon met 7 en heb daarna gelijk de 9 erin geschoven. Bij een bepaalde stand van mijn bekken zonk hij er vanzelf helemaal in en verdween iets onder het pisgaatje. Een heerlijk geil en bevredigend gevoel geeft het.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Wat een heerlijk verhaal! Maak er eens een paar foto's van of een klein filmpje. Kunnen we met z'n allen met je mee genieten. Het moet vast een heerlijk gevoel geven, met name als de sound door de sluitspier van de blaas en prostaat glijd! Je kunt ze naar Masto's e-mailadres sturen: masto6tig@gmail.com en discretie staat bij Masto voorop!

      Verwijderen