zaterdag 5 november 2011

Geilheidstest door middel van plas......

Ik heb het al vaker omschreven maar hierbij nog een opwindende foto van mijn geilheidstest. Als ik wil weten of er voldoende zaad in mijn zaadblaasjes zitten dan doe ik dat door in een groot glas te plassen en te kijken of deze al sporen van sperma bevatten. Dat kun je op verschillende manieren ontdekken. Na een lange bevredigingssessie op het randje van klaarkomen ontsnapt er geleidelijk overtollig zaad uit de zaadblaasjes (als die té vol zitten) en verdwijnen in de blaas. Als je dit uitplast zie je een ietwat troebelige urine. Laat je dit koud worden dan klonteren de zaadjes samen en zijn dan te zien als vlokken in het glas. Een teken van "overtollige" spermaproductie.
Maar het kan ook voorkomen dat er een "scheutje" in de urinebuis terecht komt. En als je dan in een glas plast zie je dat hele kleine beetje zaad heel langzaam naar de bodem van het glas zakken. En dat is voor mij een enorm geil gezicht en een teken van opperste geilheid........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten