vrijdag 4 december 2009

Voorhuid.....


......Doordat ik altijd mijn voorhuid terugschuif en ik mijn eikel dus bloot draag denken veel mensen dat ik besneden ben. Uit bovenstaande foto blijkt dat dit niet het geval is. Ik draag het liefst een ontblote eikel omdat dit lekker gevoelig in mijn broek voelt. Soms draag ik geen onderbroek en is mijn geslacht snel onder handbereik! Vooral bij langere ritten in de auto of openbaar vervoer mag ik mezelf graag edgen. Dat is op het randje van klaarkomen brengen. Dit geeft me op zo'n rit een plezierige en opwindende afleiding. Wat mij ook een opwindende afleiding geeft is het dragen van een ontblote zak en penis die uit mijn broek hangt en daaroverheen een halflange overjas. Zodat niemand het ziet en ik overal mijn sperma en/of urine, waar dan ook, kan laten lopen.......

4 opmerkingen:

  1. dan lekker staan pissen op vol balcon van trein of zo? Geil! Ga ik ook doen, met pik uit mijn broek lopen en dan overal in het openbaar pissen.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iK GA ME NA DE ZOMER LATEN BESNIJDEN. Helemaal, zoals sommige Amerikanen. Ik weet dat ik genot en gevoel zal missen, maar het dient als rite om het volgend deel van m'n leven in te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik net zo gehad. Toen ik 17 was vlak voor ik in dienst ging, heb ik m'n altijd teruggtrokken voorhuid helemaal weg laten halen en een volledige besnijdenis laten doen. Fantastisch! Nu heb ik ook zo'n ring om m'n piemel ongeveer een centimeter onder m'n eikel. Ziet er heel geil uit en ik heb betere zaadlozingen dan voor ik besneden was. Gr van Jasper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben ook besneden. Gewoonweg geil!!

    BeantwoordenVerwijderen