vrijdag 11 december 2009

Mijn plas halen.....

..... Je kunt ook zelf je plas halen. Met een urinekatheter en wat glijmiddel. Op de bovenste foto spuit ik mijn urinebuis zoveel mogelijk vol met glijmiddel. Dit doe ik met Sensilube omdat dit merk het meeste lijkt op je eigen voorvocht en is superglad. Op de tweede foto ga ik de katheter voorzichtig inbrengen. Stukje voor stukje schuif ik hem naarbinnen. Totaan de dichtgeknepen prostaat (omdat ik dan supergeil ben). Op de derde foto te zien. Dan voorzichtig doordrukken, want dit is een heel geil en appart gevoel. En op de laatste foto zie je het resultaat......

4 opmerkingen:

  1. geil.... wil dat ook wel eens laten doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je in de buurt woont dan zeg je het maar. Kom ik een keer langs met een katheter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me Masto,

    Koop je die catheters gewoon bij de apotheek en krijg je dan geen vervelende vragen (welke arts heeft het voorgeschreven, waar heeft u het voor nodig etc?)

    Ik heb dit noodgedwongen diverse malen in het ziekenhuis moeten ondergaan ( ja ook door erg leuke jonge verpleegsters .....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Rukmaster, Ja, gewoon de apotheek binnenstappen en vragen naar een paar wat lange katheters. Die heb je niet nodig voor jezelf, zeg je dan, maar voor de modelbouw. Omdat het gaatje aan de zijkant zit, kun je het slangetje mooi gebruiken om vloeistoffen uit een fles te zuigen. Wat en welke soort maakt niets uit. Dus de moeilijke vragen komen dan niet en je stapt de winkel uit (na betaling uiteraard) met een paar (of zoveel als je wilt) katheters waar je mooi mee kunt experimenteren :-)

    Geile kathetergroet van Masto

    P.S. Je kunt ze ook bestellen via internet mits jezelf post kunt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen