vrijdag 4 december 2009

Een paar keer per maand....




...... heb ik dan een lozing. Dit is op zichzelf heel erg lekker en geil.
Maar er zit, althans voor mij, één nadeel aan en dat is, dat ik na een vruchtbare zaadlozing (ik ben niet gesteriliseerd) mijn geile gevoelens totaal weg zijn! En het soms dagen kan duren voordat die langzaam weer terug komen. Of er moet iets enorm geils (het liefst life) gebeuren. Dan is de kriebel in mijn onderbuik er snel weer! Op de bovenstaande foto's experimenteer ik met een glazen pegel die ik diep in mijn urinebuis stopte. Dit gaf mij een enorm geil gevoel en je ziet op deze foto het sperma al aankomen. Ik kon het niet meer onderdrukken. Op de onderste foto zie je het eindresultaat! Door de kracht van de lozing schoot de pegel er uit.....

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat voor een glazen pegel, ik vind het supergeil, waar haal ik dat vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag anoniem,
    Kijk eens bij een decoratiewinkel. Of gewoon bij Blokker, Hema, Marskramer, Action, Xenos, etc.
    Geile pegelgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen