maandag 7 december 2009

Harpsluiting en eikelring.....



..... Sinds kort ben ik aan het experimenteren met een eikelring van 25 mm doorsnee en een harpsluiting van 25 x 30 mm. De ring achter mijn eikel past perfect en geeft me een extra opwindend gevoel tijdens het edgen. Maar de harpsluiting om de schacht van mijn penis is net wat aan de krappe kant. Als ik te opgewonden raak dan zwelt mijn penis en vooral mijn gevoelige eikel enorm op. Ik kan dan het klaarkomen niet zelf meer in de hand houden en zal dan veel te snel ejaculeren! Wat niet de bedoeling is. Ik moet nu eerst op zoek naar een grotere ring.
Op de bovenste foto zie je hoe de harpsluiting iets te klein is maar de eikelring perfect past. Op de onderste foto is mijn penis nog slap en kan ik de harpsluiting wel hebben. De eikelring zit bij deze foto onder mijn teruggeschoven voorhuid De strakke balzak verraad mijn geilheid zoals ik al eerder heb omschreven! .....

1 opmerking:

  1. Hi Masto,

    Sinds kort ben ik ook de "trotse eigenaar" van twee harpsluitingen (zaten er twee in het doosje).
    Ik ga dus ook maar eens lekker aan de slag en kijken of ik de juiste maat heb, omdat mijn genotsknots niet zo groot is heb ik nu kleine sluitinkjes gekocht, dus ben benieuwd of en hoe het knelt (en hoe het staat, als ik in de gelegenheid ben, zal ik proberen foto's te maken)

    BeantwoordenVerwijderen