vrijdag 4 december 2009

Geen stijve......


Doorgaans hoef ik geen enorm stijve penis te hebben voor een zaadlozing. Veelal heb ik dat wel, maar het is voor mij niet persé noodzakelijk. Ik kan soms ejaculeren met een slappe penis zonder deze aan te raken. De geilheid zit dan tussen mijn oren. Door sterke concentratie en aan geile dingen te denken of te bekijken, kan ik mijn sperma naar buiten "halen" zoals op bovenstaande foto te zien is. Ik gebruik hiervoor een speciale handdoek waarop ik mijn ejaculaat laat indrogen. Dit bevorderd de volgende keer mijn opwinding en kom dan sneller en vlotter tot een lozing.....

7 opmerkingen:

  1. Hi Masto,
    ik gebruik ook regelmatig de techniek van masturberen met een slappe penis. Namelijk om een gedeeltelijke zaadlozing te provoceren, die mijn geilheid niet afremt en me toelaat verder te gaan met de masturbatiesessie.
    Ik onderbreek dan mijn sessie een tijdje en laat hem terug slap worden. Wanneer de spanning wat weggeëbd is begin ik dan met een slappe penis tamelijk snel de "heen en weer" bewegingen uit te voeren, terwijl ik mijn pelvis spieren voortdurend opspan en ontspan, tot ik voel dat het zaad naar buiten gaat komen.
    In dat stadium kan ik de ejaculatie nog gemakkelijk onderdrukken, en vloeit er slechts een theelepeltje sperma uit. Juist voldoende om er aan te likken of andere geile dingen mee te doen terwijl ik verder edge.
    Groetjes, Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rob, in veel dingen ben je mijn spiegelbeeld of andersom! Hoe wij onszelf intens kunnen bevredigen en hoe we van onszelf kunnen genieten is een kostbaar iets. Wat je hierboven hebt omschreven is een heerlijke bezigheid. Ikzelf heb die ervaring ook. Na een langere sessie edgen een pauze inlassen tot alles slap is en dan weer snel beginnen met rukken en je "plas- en anus"spieren aanknijpen net zolang tot je het zaad voelt opkomen. Dan die spieren totaal ontspannen en ritmisch het sperma er uit persen. Je hebt dan je eigen sperma zonder dat je bent klaargekomen en jezelf nog zindert van geilheid! Heerlijk is het dan om aan dat zaad te ruiken en te proeven zoals je met een goed glas wijn doet. Ook is het zaad een perfect glijmiddel en het kan ook nog dienen als erotische lijm. Een enkele keer schuim ik het op in mijn mond door het snel tussen mijn tanden door te bewegen.
    Maar misschien weet jij ook nog een paar geile mogelijkheden wat te doen met je eigen sperma! Ik ben geil benieuwd!
    Geile zaadgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eens een deel van mijn opgespaard ingevroren sperma ontdooid, zodat ik een hele hoeveelheid had. Dan heb ik het met een mixer opgeklopt, zoals je doet om eiwit tot sneeuw te kloppen. Het resultaat was hetzelfde: echt stijf schuim van sperma. Daarna heb ik het,(na er eerst uitgebreid van geproefd te hebben) terug in een pot gedaan en weer ingevroren, zodat ik een soort ijsroom of sorbet van sperma bekwam.
    Het was in bevroren toestand zacht genoeg om er met een lepeltje van te scheppen.
    Ik heb er nog uren en uren genot van gehad tijdens mijn volgende masturbatiesessies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is het summum van geilheid! Als het mogelijk zou zijn dan kwam ik bij je eten! In opperste geilheid zouden we een maaltijd kunnen bereiden van onze afscheidingen. En dan samen ons opgeilen naar ongekend genot. Je bent een super masturbant! Jouw reacties zijn zeer leerzaam en hoop nog veel geils van je te leren Rob!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kom meestal klaar met slappe of halfslappe pik. Heb dan zo lang gemasturbeerd dat hij al lang niet meer hard kan worden. Heb het zaad dan in mijn hand en lik het af. Kom ook wel klaar in een bodempje cognac of whisky en drink het dan op. Of laat het even staan tot ik moet pissen, pis dan nog een beetje in het glas, meng en drink het dan op.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat Arno beschrijft dat ken ik ook. Soms kan mijn pik gewoon niet meer stijf worden. Maar is de opwinding zo heftig dat er wel voorvocht vrij komt. Soms ook een beetje sperma, zonder een orgastisch gevoel. Dan spuit ik niet echt en blijf ik super geil. Als ik dan stop en later weer begin, komt na stimulatie van mijn slappe lul, binnen de korste keren het voorvocht weer te voorschijn. En als ik niet uitkijk ook sperma. Ik ik mijn voorvocht en sperma ook op. Heerlijk!

      Verwijderen
  6. Het eten van sperma ow god zo lekker en geil
    Ik smeer het bij het ontbijt graag op een broodje
    en bij klaar komen in de mond houd ik het lang inmijn mond liefst een hele dag
    Lekker wat je schrijft nudeman!
    Over je geile voorvocht en een drup sperma
    weet je hoe lekker dat smaakt
    en geil ook als het uit een slappe lul komt
    of half stiif bungelend tussen de benen
    zo mag een man de hele dag rond lopen
    dan stromen de sappen hier ook gestaag
    en geniet ik intens van het jeukerige geile gevoel tussen mijn benen
    een stijve harde clit en een gladde natte kut krijg ik ervan
    doe zo voort lekkere kerels en stuur vooral veel mail en filmpjes op deze site
    ik geniet ervan!

    Kusss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen