donderdag 17 december 2009

Kromme penis.....


..... Waarom heb ik een kromme penis die naar links afbuigd. Trouwens ik niet alleen maar heel veel mannen hebben dit. Waar heb ik dit aan te danken. Ik masturbeer al vanaf mijn tiende jaar en veelal met mijn rechter hand. Vier vingers onder en duim boven. En dan niet een paar keer per maand, nee, soms een paar keer per dag! Daarom kreeg mijn penis in de pubertijd niet de gelegenheid om recht te groeien. Dus bij een hoop mannen betekent een kromme penis dat ze veel masturberen met de volle vuist! Is de penis naar rechts krom dan wordt er met de linkerhand getrokken. Maar dit alles betekent niet dat mannen met een rechte penis weinig masturberen. Veelal hebben deze mannen een andere masturbatietechniek. Misschien wil jij de jouwe hier eens een keer vertellen.....

4 opmerkingen:

  1. De mijne buigt ook naar links, en ik masturbeer ook met mijn rechter hand, meestal met drie vingers. Mijn duim langs achter, wijs- en middenvinger langs voor, en pink en ringvinger krom ik in de palm van mijn hand.
    Een foto kan je zien op mijn blog: http://masturbatieclub.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn penis buigt ook naar links omdat ik met de rechterhand masturbeer,en doe dit ook al vanaf kleins af,maar ik heb al met veel vrouwen sex gehad en de meeste hebben het wel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik masturbeer met mijn rechterhand en mijn penis buigt zo wat 45 graden naar rechts!!
    De ziekte van Peyronie ofzo heb ik niet hoor. Ik vind het gewoon geen gezicht.
    Maar het schijnt dat vrouwen een kromme penis wel lekker vinden.
    Maar 45 graden... dat vind ik wel erg veel. Ik heb ook nog nooit iets horen knakken ofzo en er is niks pijnlijks of hard.

    Help?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem, Zo te horen heb je er geen last van dus maak er geen probleem van. Het gaat om jouw genot en als je jezelf die kunt geven is het toch prima. Een kromme penis in een vagina stimuleert die extra! Maak eens een foto van je erectie en stuur mij die eens: masto6tig@gmail.com zodat we kunnen zien dat een kromme penis ook goed kan functioneren!
      Bemoedigende geile groet van Masto

      Verwijderen