maandag 7 december 2009

Testikels in balzak....


..... Hierbij wil ik toch even mijn testikels laten zien en naar buiten halen. Door mijn geilheid zitten ze meestal naar binnen. Door een steeds strakkere en vele omwikkelingen van een koord om mijn balzak komen ze heerlijk strak naar buiten! Dit geeft een intens lekker gevoel. Met deze methode pers ik tevens het sperma uit mijn beide bijballen naar de zaadblaasjes!
Op de voorgrond een kleinere harpsluiting die ik om mijn eikel kan dragen .....

2 opmerkingen:

  1. Hoi masto

    Daar had ik vroeger ook last van maar ik draag nu veel een balstretcher en nu hangen mijn ballen een stuk onder mijn pik.Dat geeft bij mastruberen een heerlijk schokend en bengelent gevoel.

    groet leeke(leodewert@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet ik mij nog altijd eens aanschaffen. Lijkt me een erg geil gevoel te geven. Net of er iemand constant aan je ballen zit te trekken onder het lopen.

    BeantwoordenVerwijderen