zaterdag 2 november 2013

Zaadlozing......

Edgen is het lekkerste wat Masto vaak en graag doet.Uren lang kan ik mij er mee vermaken. Eigenlijk elke dag wel een keer. Als de vrije tijd meezit wel vaker dan één keer in een etmaal. Bij langere autoritten, vroeger soms op het werk, in het openbaar vervoer of waar ik ook maar (discreet) aan mijn bijna orgasme kan werken. Doordat ik dan niet klaarkom loopt mijn geilheid na verloop van tijd hoger op. Als mijn geilheid zó hoog is opgelopen dat ik bijna niet meer kan masturberen tap ik mijn zaad af. Op het filmpje zie je dan ook dat ik weinig moeite hoef te doen om het zaad te halen. Mijn eikel is zó gevoelig dat het orgasme al spoedig volgt........

4 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Bedankt voor je supergeile filmpje!! Het genot spat gewoon van het scherm af!!! En wat een hoeveelheid sperma!! Klasse!!!
    Groetjes: Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook bedankt Pinkie voor jouw aanmoedigende woorden! Masto is al bijna weer in vorm voor de volgende run. Mijn voorvocht stroomt al weer......

      Verwijderen
  2. hoi,
    nu pas de site ontdekt.
    zit hier met erectie om u tegen te zeggen.
    ga zo spuiten op jullie geile filmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem,
      Blij dat je mijn blog ontdekt hebt!
      Ik zeg ook graag U tegen je erectie!
      Het zou geil zijn als je er een foto van zou durven maken en die met mij hier op het blog wil delen.
      Mocht je dat willen doen dan mag je die sturen naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com
      Dan zal ik er voor zorgen dat jouw erectie over de hele wereld te zien zal zijn en er heerlijk op gemasturbeerd kan worden!
      Geile zelfbevredigende groet van Masto

      Verwijderen