donderdag 14 november 2013

Quattro orgasme......!

VIER orgasmen in één masturbatie-run en binnen 5 minuten! Dan mag je je met recht Spuitkoning noemen. Masto is al blij als hij het bij één kan houden. Vrouwen kunnen het ook wel vaak maar bij mannen vind ik het een hele prestatie. En ook nog eens als er bij elk orgasme weer zaad wordt geloosd. Dank je wel Spuitkoning voor dit heerlijke filmpje. Jezelf bijna vijf minuten lang masturberen en dan vier keer die heerlijke vloedgolf van opperste zaligheid door je lijf voelen stromen, dat moet een fantastisch lekker en geil gevoel zijn.......!

9 opmerkingen:

  1. Toen ik 20 a 25 jaar was kon ik ook 3 maal klaarkomen al neukende met mijn vriendinnen toen . Dat was dan wel in een tijdspanne van ongeveer 2 uur. Ik ben nu bijna 60 en er gaat geen dag om zonder dat ik mijn zaad los.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer indrukwekkend Spuitkoning!!! Niet alleen je zaadvloed maar ook je super lul!!! Om stinkend jaloers op te zijn!!!! Had je geen pijn aan je ballen na deze sessie????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker filmpje om te zien spuitkoning!!! Kort gelden ben ik gedurende twee uur continu gestimuleerd en op het randje gebracht Gevolg was vijf ladingen die eruit stroomden zonder orgasme gevoel. Als laatste ging mijn behandelaar door om de laatste druppels er uit te melken. Dat werd een zwaar droog orgasme.Ik ging leeg en met slappe benen naar huis. Wil wel eens samen met je spuiten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak eens een filmpje van je 5 ladingen Guy en stuur het in voor deze blog!! Kunnen we ook mee genieten!!!

      Verwijderen
  4. Als je ziet wat een moeite het spuitkoning kost met veel gesjor en getrek om een derde en vierde orgasme te bereiken met als resultaat een paar druppels vraag ik mij af hoe Guy het voor elkaar krijgt met zijn 5 "ladingen"??? Misschien is hij wel een "super spuitkoning"?????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem er is een verschil tussen een orgasme en zaadlozen. In die zin ben ik geen spuitkoning. De laatste keer dat ik door en door ben geedged verloor ik zonder gevoel 5 keer zaad in twee uur. je bent dan geen spuiter maar een zaadfabriek. Dan loopt je zaad gewoon uit je lul. Zonder het spuit of klaarkomgevoel. Daarna kwam er een droog spuiten met orgasme. Lees eens na op www.howtomilkabull.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken dit ook. Zelf masturbeer ik soms uren achter elkaar. Het langst dat ik ooit gemasturbeerd heb is ruim 11 uur. Tussentijds heb ik kleine ontladingen, dan loopt het sperma er gewoon uit. Wel een geil gevoel en gezicht, maar geen orgasme. Aan het eind van zo'n lange edge-run kan het orgasme extreem heftig of ook minder intens zijn. Het maakt niet uit. Als je lang masturbeert word ik als het ware high van geilheid en dat is eigenlijk waarom ik het doe. Het geeft een soort roes, waar je niet uit kunt komen, niet anders dan nadat je het orgasme hebt gehad. Door dat uit te blijven stellen en dat vast te houden ontstaat vanzelf die roes waarover ik sprak. Als ik zo bezig ben kan ik wel vaker dan 4 vier spuiten, dat is eerder regelmaat dan uitzondering.

      Verwijderen
    2. ook ik heb tijdens het langdurig masturberen vaak zaadlozingen zonder dat ik klaarkom. Ik voel dan hoe het gaat komen en masturbeer dan wat voorzichtiger. Door het voorzichtig masseren van mijn pik loopt het er dan gewoon uit. Een zalig gevoel, en daarna kan ik weer gewoon verder masturberen.
      Ik masturbeer 2x per maand langdurig, als mijn vrouw de hele dag of langer weg is. Ik hoef maar weinig moeite te doen om niet klaar te komen, want ik ben 73 en al meer dan 10 jaar geleden ging de sexuele energie behoorlijk achteruit. Vanaf 65 had ik eindelijk een eigen pc en tijd om het internet te verkennen en zo raakte ik verslaafd aan langdurig en intens masturberen, ook met slappe pik. Ben dus mentaal verslaafd, niet fysiek.
      Toen mijn vrouw ook niet meer werkte had ik opeens heel weinig gelegenheid, maar die gebruik ik dan ook. Heb me aangewend om bij elke keer, dat is 2x per maand klaar te komen, maar dan ook echt aan het eind van de sessie, na 8 of 10 uur. In die tijd komt het zaad zeker 2x spontaan.
      Ik denk dat het de opgehoopte hoeveelheid zaad is die maakt dat het spontaan komt, want als ik's morgens in bed masturbeer, met volledig slappe pik, gebeurt het ook wel en dan realiseer ik me dat het weer bijna 2 weken geleden is dat ik met een echt orgasme ben klaargekomen.
      Arno.

      Verwijderen
  6. beste anoniem als ik weer eens word gemolken als een zaadstier maak ik een film

    BeantwoordenVerwijderen