woensdag 6 november 2013

Kenmerk van Masto's opwinding......

Na een zaadlozing is het vooreerst gedaan met mijn geilheid en opwinding. Het duurt meestal een paar dagen voordat ik dan weer op en top kan genieten van dat heerlijke opwindende gevoel in mijn lijf. Momenteel ben ik weer op 'geilsterkte' en dat is te zien aan het steeds spontaan vrijkomende voorvocht. Heb er een paar foto's van gemaakt en misschien zie of voel je wel herkenning......
Klik op een foto voor een nog grotere druppel......!

10 opmerkingen:

  1. Kan je ook anoniem foto's plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      Hier kun je zeker anoniem foto's en filmpjes plaatsen.
      Als je die naar mij stuurt zal ik ze totaal anoniem op mijn blog zetten. Zodat dan iedereen van jouw lekkers kan genieten!
      Mijn adres is: masto6tig@gmail.com
      Stuur gerust wat heerlijke foto's naar mij toe, want dan kunnen wij er allemaal van genieten!
      Alles blijft dan 100% tussen mij en jou!
      Dat spreekt vanzelf!
      Mail mij gerust een keer.

      Geile opwindende groet van Masto

      Verwijderen
    2. Hoi,
      Bedankt voor je reactie. Ik kijk er naar uit om mijn penis en erectie met jou en je volgers te delen.
      Ik bezorg je spoedig mijn geile materiaal.

      Verwijderen
    3. Dag Anoniem,
      Super! Ik kijk er ook naar uit.
      Het is altijd opwindend om intiem te kijken bij een ander! Het gaat op mijn blog er niet om wie de grootste, diepste, langste of dikste heeft, maar om het heerlijke lustgevoel dat je er mee kunt opwekken in je lijf. Genot staat voorop!
      Geile afwachtende groet van Masto

      Verwijderen
  2. Beste Masto,

    Maar kun je ook foto's uploaden Uiteraard lekker geile :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      Nee, dat kan hier bij Blogger niet. Omdat dit een 'persoonlijk' blog is van mij. Mijn eigen 'belevenissen' staan hier vermeld en die van mijn vele volgers.
      Stuur gerust jouw persoonlijke foto's naar mij toe. Je kunt mij voor 100 procent vertrouwen dat niemand jouw mailadres krijgt dan behalve ikzelf.
      Zoals je ziet zijn gelukkig velen je al voorgegaan om hun lekkers met ons te delen.
      Eén mailtje naar mij en jouw door mij geplaatst materiaal kan ik zo weer verwijderen.
      Discretie en geheimhouding staat voorop bij mij!
      Want seksualiteit is nog niet 'gewoon' voor iedereen.
      Vertrouw me en stuur gerust jouw eigen intieme foto's naar mij toe: masto6tig@gmail.com
      Privé mag je mij ook gerust eens mailen. Alles blijft onder ons.
      Geil erotisch opwindende groet van Masto

      Verwijderen
  3. Hi,
    Mijn eerste foto's heb ik gepost gisteren. Benieuwd naar je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Godver wat geil dat voorvocht! Jammer dat maar weinig mannen dit hebben. Ik ben dan wel een vrouw maar ik vind het heerlijk en geil. heerlijk als een man met zo'n geile sliert aan zijn pik over je kut wrijft of langzaam geneukt te worden en je voelt hoe je kut aan de binnenkant heerlijk nat en glad word door dat voorgeil. Voorgeil en voorhuid; ik ga ervoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Masto

    Kun je niet eens een lekker geil filmpje plaatsen
    waar het voorvocht aan je lul hangt en het er op een geile manier afschudden?
    Dat is zo heerlijk geil om te zien
    Veel geiler nog dan een zaadlozing

    Gr
    Heleen

    Ps de vorige reactie was ook van mij was mijn naam vergeten erbij te zetten
    Ik volg je blog al een paar jaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Heleen,
    Zal eens een keer proberen er een filmpje van te maken. Het zal niet meevallen omdat het meestal plotseling komt opzetten. Ook heb ik geen constante stroom aan voorgeil zoals sommige mannen (en vrouwen) dat wel hebben. Maar zij ervaren dat meestal als lastig en ongewenst is mijn ervaring, maar ik lust er wel pap van.........!
    Opwindende masturbatiegroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen