donderdag 28 november 2013

Levensverhaal - Hoofdstuk 1......

We kennen inmiddels Adbiman op mijn blog. Iemand die veel plezier beleeft aan zijn hobby masturberen. Hij schreef me het volgende:

"Hallo Masto, hier de ware story over mijn leven als enorm geile masturbatiefreak. Welke al op jonge leeftijd heeft bepaald dat ik heel mijn leven een enorme masturbeerfreak ben gebleven. Dat ik vele ontelbare uren enorm geil genot aan m'n lul, ballen en vooral m'n eikel heb beleefd.
Als er eens iemand is die met mij samen eens lekker geil wil  rukken..... mmm graag!"

Hieronder zijn eerste hoofdstuk.

Onze buren waren goed bevriend met mijn ouders. Zij waren in de dertig en woonden al tien jaar naast ons. Op een dag was ik bij hun thuis toen de buurvrouw vroeg of ik iets van zolder wou halen. Dat was voor mij geen probleem en zo gezegd zo gedaan.
Het was een afgesloten zolder, waar de deur van op slot kon. Op de zolder aangekomen, niet wetende dat daar iemand was, stond er een grote spiegel waar ik zo in kon kijken. Als mannetje van tien wist ik niet wat ik
toen zag.
Mijn buurman stond zich daar bloot, met een enorme grote lul, te bevredigen voor de spiegel. Ondertussen bekeek hij zichzelf. Hij was heel erg gigageil bezig. Daardoor merkte hij niet dat ik hem ook zag in de spiegel. Ik had zelf toen nog niet echt geile gevoelens, maar vond 't erg spannend om naar hem te kijken. Ik schrok er helemaal niet van en liep verder de zolder op zodat hij mij opmerkte. Eerst zag ik een piepklein schrikje, maar door z'n enorme geilheid, meer ook niet.
Wat ik daar toen zag fascineerde mij enorm. Vond het erg bijzonder en mooi om te zien. Ook zijn opwinding was heerlijk. Spannend om een volwassen man zo opgewonden te zien.
Ben tot vlakbij hem gelopen om zijn grote dikke lul goed te kunnen bekijken. Dit maakte hem blijkbaar nog opgewondener. Hij kickte er waarschijnlijk op om aan een ander zijn opgezwollen, van voorvocht druipende eikel en lul te laten zien. Ik vond het bijzonder interessant, om zo dichtbij, naar hem te mogen kijken.
Ook hij zag hoe ik vol belangstelling naar hem keek. Ineens liet hij zijn opgezwollen lul los en stak hem recht voor m'n neus. Hij keek mij aan en maakte met zijn lul een beweging van kom, voel maar eens. Zonder schaamte pakte ik zijn lul en ben er heerlijk aan gaan voelen.
Hij vroeg of ik het lekker vond, ja dus. “Oké” zei hij, “dan zal ik je eens leren hoe je met mij kunt spelen en wat ik lekker vind.”


Einde eerste hoofdstuk.
Hoofdstuk 2 is te lezen op dit blog bij datum: Zaterdag 30 november 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten