zaterdag 30 november 2013

Levensverhaal - Hoofdstuk 2......

We kennen inmiddels Adbiman op mijn blog. Iemand die veel plezier beleeft aan zijn hobby masturberen. Hij schreef me het volgende:

"Hoi Masto, Hier de tweede story van mijn leven als enorm geile masturbatiefreak. Welke enorm heeft bepaald, dat ik heel mijn leven een enorme masturbeer freak ben gebleven. Zodat ik vele ontelbare uren enorm geil genot met mijn lul, ballen en vooral mijn eikel heb beleefd.
Als er eens iemand is die met mij samen eens lekker geil wil  rukken..... mmm graag!"

Hieronder zijn tweede hoofdstuk.

Zelf had ik daar lichtgeile gevoelens bij, maar was gefascineerd door zijn grote lul, vond het enorm lekker om daar mee te spelen.
Hij had een broekzak opengeknipt, zodat ik er met mijn handen makkelijk bij kon. Als niemand het zag, waar dan ook, stak ik vaak mijn hand in zijn kapotte broekzak. Streelde, rukte en masseerde dan zijn lekkere blote dikke eikel. Ik probeerde zoveel mogelijk bij mijn buurman te zijn en hij bij mij. Heerlijk vond hij het dat ik met zijn apparaat speelde. Samen gingen we vaak naar buiten. Naar de bij ons bekende plaatsen waar niemand ons kon storen. Daar ging hij bloot in het gras liggen en zo kon ik hem lekker verwennen. Zalig vond ik dat. Bij slecht weer gingen we naar de zolder. Niemand die hem verdacht vond.
Na ongeveer een jaar, zal bijna twaalf geweest zijn, begon ook mijn geile gevoelens te groeien. Dat kwam natuurlijk mede doordat mijn buurman ook veel met mij bezig was. Vanaf deze tijd werd het echt een hete toestand. Ik kwam ook klaar en werd zelf ook enorm geil. Er was geen houden meer aan! Nu begon mijn eigen geiligheid enorm mee te spelen. Hele dagen waren we soms met elkaar bezig. Elke dag maar weer. Was met mijn twaalfde een verslaafde aan ‘lulverwennen’ geworden. Vooral mijn eigen lul. Buiten de buurman om was ik uren alleen met mezelf bezig. Ik kickte daar meer en meer op. Ontdekte, door er veel mee bezig te zijn, de lekkerste manieren om maximaal geil te worden. Wat de gevoeligste plekjes bij mij waren waar ik het meeste geil van werd. Kon er geen genoeg van krijgen!
Op mijn zestiende was ik honderd procent verslaafd aan mijzelf te verwennen. Het contact met de buurman verwaterde. Ik wilde de meeste geiltijd alleen in mijzelf steken. Totdat ik helemaal geen behoefte meer voor hem voelde en álle vrije geiltijd in mijzelf stak.
Vanaf die periode droeg ik óf een korte broek óf bij minder weer een trainingsbroek met niets eronder. Had ook (van de buurman geleerd) de zakken aan beide zijden opengeknipt. Zodat ik, waar ik ook was, altijd met m’n lul, ballen en eikel kon spelen. Ging ook veel naar de bossen hier in de buurt om daar urenlang bloot en geil met mijzelf bezig te zijn. Heerlijk vond ik dat. Dit is gewoon zo door de jaren verder gegaan.
Zo omstreeks mijn twintigste was ik weer eens in het bos op een stil plekje. Ik zag een man op ongeveer vijftig meter afstand mijn kant opkomen. Door geilheid gedreven ging ik zo staan dat het leek dat ik hem niet kon zien en hij mij wel. Werd echt gigantisch geil bij het idee dat hij mij kon zien. Terwijl ik mijzelf aan het opgeilen was zag ik dat hij bleef staan om naar mij te kijken. Hij kwam zelfs wat dichterbij om het goed te kunnen zien. Zalig vond ik dat. Kreeg er een keiharde erectie van. Zorgde ervoor dat ik net niet klaarkwam om maar zolang mogelijk naar me te laten kijken. Tjonge, wat werd ik daar gigantisch geil van! Op het laatst hield ik het niet meer en kwam daar voor het eerst op zijn allerlekkerst klaar.
Vanaf dat moment ging ik naar dat soort locaties. Waar men dacht dat ik de mensen niet kon zien en zij mij wel. Daar was ik dan bloot en erg geil met mezelf bezig. Als er dan mannen of vrouwen in de buurt kwamen en zogenaamd stiekem naar mij keken, geilde ik daar gigantisch op......!


Einde Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 1 is te lezen op dit blog bij datum: Donderdag 28 november 2013

3 opmerkingen:

  1. Wow Adbiman,
    wat een geil verhaal. Ik ben ook heel jong begonnen met rukken samen met schoolvriendje en ouder kerel. Ruk nog steeds heel veel en zou het heel geil vinden eens met jou een rukmiddag mee te maken. Want je hebt een mooie paal om naar te kijken. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja mensen, als ik dit zo lees wil ik graag meedoen met t rukfeestje, nurb(apenstaart)live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de afgelopen 15 jaar diverse malen geprobeerd om een (NIET Homosexueel) live trekclubje te vinden en/of te vormen. Helaas nooit iets van terecht gekomen. Meeste reacties zijn in de trant van; "onder elkaar trekken is iets voor pubertjes".

    BeantwoordenVerwijderen