woensdag 13 november 2013

Penis......

Hierbij twee heerlijke foto's van een anonieme volger van mijn blog. Hij schreef mij onder andere:
"Hierbij zoals beloofd mijn eerste foto's om te delen. Op de eerste foto ziet u mijn penis zoals hij meestal uit de broek komt, met de eikel en de plasbuis ietsje zichtbaar. Als het warmer is hangen mijn ballen wel meer door. Op de tweede foto wil ik mijn volledige eikel laten zien, waar ik best trots op ben. Als ik een volledige erectie heb is die op zijn dikste deel toch zo'n 4,5 cm."
Zeker mag u trots op uw eikel zijn en natuurlijk op uw gehele speelkameraad! En zo te zien is het een ervaren penis die al heel veel zaad het licht heeft laten zien! Daar lust ik en mijn volgers wel meer van! Het is altijd weer geil en lustopwekkend om eens naar een ander zijn speelgoed te kijken! Hoop dan ook dat het een stimulans voor anderen zal zijn om ook eens te laten zien hoe hun penis of vagina er uit ziet. Klein, groot, behaard of kaal, maakt niet uit! Want het mooie of geile ervan is dat geen enkel geslachtsorgaan precies hetzelfde eruitziet. Maar het orgasme vaak even heerlijk is.......!
Klik op de foto's voor een nog grotere eikel.

8 opmerkingen:

  1. Beste Masto,

    Bedankt voor de positieve commentaar.
    Stuur ik nog meer door, met bvb erectie en mijn balzak ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      Er zijn hier nogal wat Anonieme mensen die een opmerking plaatsen. Ik neem aan dat jij deze twee foto's naar mij gestuurd hebt. Ik wil je privé per mail antwoorden maar krijg steeds je mail retour omdat je internetadres niet bestaat. Hoop dat je mij een geldig mailadres van jezelf kunt sturen want hier kan ik je natuurlijk niet privé antwoorden.

      Opwindende groet van Masto

      Verwijderen
  2. Hi volger,

    Inderdaad een heeel geile eikel. Die wil ik wel eens zien in volle glorie... Meer van dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anoniem,
    Je hebt echt een pracht exemplaar!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pinkie,
      Erg fijne reactie op de foto's van mijn penis (ook van de anderen). Heel leuk om van anderen te horen dat ze lijn geslachtsdelen lekker vinden.
      Dit stimuleert me om nog meer tonen, als jullie dat wensen natuurlijk.

      Verwijderen