donderdag 2 mei 2013

Beer's heerlijke zaadlozing......

Hierboven zie je zes screenshots van onderstaande film van Beer's bijna twee minuten durende en zaligmakende zelfbevrediging! Zie bij 1:18 hoe Beer's balzak met testikels, vlak voor het moment van klaarkomen, naar binnen worden getrokken. Dit om alle spieren in werking te zetten voor de enorme zaadlozing die volgt en zo'n 30 seconden Beer het allerheerlijkste gevoel zal geven wat een orgasme kan veroorzaken. Kijk, geniet en voel mee hoe Beer zijn zaad, tot de allerlaatste druppel, gaat halen!....... 

3 opmerkingen:

  1. Enorm geile grote lul Beer ! En zoveel zaad ja daar word ik wel erg geil van !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Beer, Bedankt voor je supergeile filmpje! Ook Masto bedankt voor het plaatsen! Wat een kanjer van een lul heb je Beer daar kan die van mij wel 2 x in. En wat een zaadproduktie! Als je naar je filmpje kijkt is het moeilijk om het droog te houden(ik wist niet dat ik nog zoveel voorvocht kon produceren)! Ik word lid van je fanclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geil, vooral die verdwijnende ballen. Dat gaat alleen maar als je echt opgewonden bent :P

    BeantwoordenVerwijderen