vrijdag 26 april 2013

Ball-stretching......

Onderstaande mail en bovenstaande opwindende foto's kreeg ik van een volger van mijn blog. 

Hei Masto,
Vandaag heb ik je blog gevonden en vond het wel interessant wat jij en anderen daar allemaal zeggen en schrijven. Ik was op zoek naar ball stretching. Vind het vreselijk geil, zo'n zak die een stuk onder je lul uitkomt. Ik heb al in sexshops gezocht naar ballstrechers, maar nog niet gevonden. Nu heb ik er zelf iets opgevonden een lint met daaraan wat zware dingen. Sinds deze week hang ik er een hamer aan en dat trekt je zak lekker naar beneden. Ook een emmer en dan water erin laten lopen doet wonderen. Helaas is dat wel lastig lopen met een emmer tussen je benen. Sowieso moet je dan van onder naakt rondlopen, maar dat is leuk. Kun je me zeggen of het gevaarlijk is, dat je zaadleiders afbreken of zoiets?
(Masto: "Dat valt in de regel wel mee. Er zit behoorlijk rek in. Maar zorg ervoor dat het niet al te pijnlijk wordt").
Ik heb twee foto´s bijgevoegd en zou het leuk vinden als je die op je blog zet. Ook mag je mijn verhaaltje erbij zetten. Mijn naam en email adres niet. Misschien later.

Thanks.

Het is voor mij altijd weer opwindend om mail ( masto6tig@gmail.com ) te ontvangen van mijn volgers. Het verruimd mijn blog met lekkere foto's en experimenten. Het is geil om kennis te maken met iemands pretplek. Zoals deze prachtige grote volle zaadfabriek waar de stevige penis als het ware op ligt. Ook met jezelf experimenteren kan erg geil zijn. Je geslacht alleen maar gebruiken waarvoor hij bedoeld is zou zonde zijn! Wees altijd wel voorzichtig met experimenteren, want het moet wel genieten blijven!.......

1 opmerking:

  1. Zag op het net een man die India, die met zijn lul een stuk beton optilde denk minstens 50 kilo.

    Denk dat met name de zaadleiders + aders in je zaadstreng wel een grens hebben. Ik bind me zak met zacht koord en trek hem dan richting kontje, voelt zalig, maar ik wil ook altijd grenzen verleggen.

    BeantwoordenVerwijderen