vrijdag 12 april 2013

Voorvocht, waar komt dat vandaan......

Het doet mij altijd enorm 'geil-goed' als ik opwindende mail en foto's krijg van mijn volgers. Lees hieronder mee met een gedeelte van een heerlijke openhartige mail van Dutchy:

"Hallo Masto, 
Al jaren geleden ontdekte ik dat mijn plas/zaad opening in mij lul als een klein voorvocht-pompje werkt als je de lipjes van de opening streelt, uit elkaar trekt, dicht drukt. Er heftig over wrijft. Je ziet het vocht dan langzaam opwellen uit de klieren van Cowper met natuurlijk ook wat prostaat vocht. Probeerde zo'n pomp sessie te filmen maar kon niet echt close up. Heerlijk twintig minuten bezig geweest met geen/ halve erectie en flink wat vocht, wel foto van natte eikel (zie foto boven), toen mij lul er genoeg van kreeg en flink hard werd !
Gisteren heb ik een kleine compact camera gekocht die macro tot 3 cm kan en ook heerlijk kan filmen. Ga proberen bovenstaande te filmen en heb een enorm geil verlangen mij eens te laten gaan bij een lekker temperatuurtje in de vrije natuur."


Tja, na zo'n fijne mail heb ik het niet meer en ga dan zelf ook lekker mee masturberen en mijn eigen voorvocht halen. Hoop dat de nieuwe camera van Dutchy goed werkt, zodat we hopelijk met z'n allen lekker mee kunnen genieten. Want wat is er nou lekkerder dan je eigen lichaam, door middel van zelfbevrediging, een heerlijk zaligmakend en genotvol gevoel te geven!......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten