woensdag 10 april 2013

Baarmoederring of pessarium......


Heb er een geil speeltje bij gekregen van mijn nog zelfstandig alleenwonende, 13 jaar oudere, zus. Ze had een ring aangemeten gekregen van haar huisarts vanwege de verzakking van haar baarmoeder. Maar in de praktijk bleek de ring niet geschikt voor haar. Ik wist van de hoed en de rand omdat ikzelf haar naar de huisarts had gebracht. Jammer dat ze niet zoveel meer heeft met seksualiteit. Het zou haar een hoop plezier kunnen geven, maar het moet wel ín je zitten en de hormonen moeten ook mee willen werken. Gelukkig zit dat bij mij wél goed, super zelfs! Het is een zegen en heerlijkheid om mijzelf nog dagelijks te kunnen vermaken, lees bevredigen! Na voorzichtig vragen mocht ik haar ring wel hebben. Ik vroeg haar, langs de neus weg, om de ring nog één keer te willen passen...... maar ze zei nee...... Jammer, want ik hoopte dat ze dat nog wou doen, zodat er nog verse vaginageur aan zou zitten. Ik hou van opwindende lichaamsgeuren. Maar goed, het idee dat de ring in haar warme natte vagina heeft gezeten maakt mij ook best bloedgeil. (Wat wel te zien is op de onderste foto!)
Het is een tamelijk stevige witte rubberen ring van maar 30 gram. Het dragen zit prettig door de forse dikte. Alleen het omdoen (zie de middelste foto) vraagt enig geduld omdat de ring erg stroef is. Wat weer het voordeel heeft dat, als de ring eenmaal lekker zit, hij minder snel afzakt.......

11 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk. Wat jammer dat ze de ring niet nogmaals diep in haar kut wilde steken op jouw verzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat was het ook :-( Maar we spreken elkaar nog bijna wekelijks, dus is er nog hoop :-) Misschien zit een gedragen slip er nog eens in om te vragen. Maar damesverband is meestal de spelbreker. Een puur gedragen slip is voor een geurliefhebber toch wel het summum!

      Verwijderen
  2. Ja het is jammer dat het kutvocht niet in die ring kan trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat jullie elkaar wekelijks spreken. Met het probleem met haar baarmoeder heb je natuurlijk goed de kans gehad om met haar over haar vagina te praten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel praten ja, maar ze is nog van het oude stempel. Toen seksualiteit nog niet bespreekbaar was. En voorlopig zal het wel bij praten blijven.

      Verwijderen
  4. Ik heb nog een mooie link gevonden die ik graag met je wil delen. Ik hoor graag wat je ervan vindt!

    http://xhamster.com/movies/1833739/extreme_real_cervix_fucking_insertion_objects_in_utherus.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Ik vind het wel geil en opwindend om naar te kijken, maar ik weet niet of die mevrouw het wel zo lekker vindt. Sommige vrouwen hebben van die extreme grote openingen. Er is ook een filmpje waar een pink in een vrouwelijke urinebuis past.
      Natte vaginagroet van Masto

      Verwijderen
  5. Heb je nog voorzichtig geinformeerd hoe het met zus haar kut is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zijn die baarmoederringen ook zo te koop? Of kan dan alleen op doktersrecept?

      Verwijderen
    2. Ze zijn o.a. hier te koop voor ik meen 60 euro:
      http://webshop.pessaria.nl/online_bestellen/categorie/73/Ring_Pessarium.html

      Verwijderen