zondag 14 april 2013

Mijn eerste ervaRING......

Hieronder zie je een fotoverslag van mijn eerste ervaring met mijn nieuwe baarmoederring. En die vielen niet tegen. De ring zit heerlijk. Voelt lekker warm aan en zit na een paar uur nog steeds lekker. Omdat ik van nature een tamelijk strakke balzak heb, heeft bij afkoeling mijn rechter testikel de eigenschap om naar binnen te schieten. Maar bij wat warmere temperaturen heb ik daar geen last van. De stroefheid van de ring is ook erg prettig en voorkomt het afglijden. Al met al een aanrader!

Het omdoen van de ring is even een lastig karwei. Dit komt omdat de ring erg stroef is. Eerst moet mijn balzak met testikels erdoor wat geen probleem is. Maar dan moet mijn penis erdoor. Erg lastig, want hij moet per se slap zijn! Als ik zo aan het friemelen ben dan heeft ie de neiging om stijf te worden. Maar uiteindelijk verliest ie het en zit mijn penis en balzak heerlijk opgesloten in de ring. En dat ie het lekker vindt laat mijn penis direct merken door wat voorvocht te lozen......

Mijn genotsplek heerlijk omsloten door de ring. Wat een lekker strak en opwindend gevoel geeft!

Hier zie je de 'vrouwelijke' kant van mij. Zou ik een vrouw zijn geworden dan waren dit mijn grote schaamlippen. Wat trouwens vrijwel bij elke man te zien is en in ieder geval de naad.

Al gauw nadat ik opgewonden ben geraakt, begint mijn penis te groeien. Waardoor de ring nog strakker gaat zitten.

Hier zie je mijn bijna stijve penis met balzak van de onderkant. Ook is hier goed mijn ruimvallend 'velletje' vlak onder mijn eikel te zien waarmee ik mij altijd bevredig.

Mijn teruggeschoven voorhuid. Zo ziet het er net uit alsof ik besneden ben.

Zelfs met een slappe penis ben ik zo geil als boter! Hier kun je mijn ruime natte voorhuid ook goed zien waarmee ik me dagelijks bevredig. Het lekkerste 'velletje' van mijn lijf.

Tijdens het bevredigen stroomt mijn voorvocht soms behoorlijk door. Hier zie je vanaf mijn eikel een heerlijke voorvocht-draad lopen.

Ik geniet hier dubbel. De stroom voorvocht die uit mijn eikel ontsnapt geeft mij een extra geile kick en heeft ook nog eens een heerlijke zilte smaak. Waarvan ik dan ook regelmatig proef. Zelfs de geur is opwindend!

Hier zie je mijn natte pisbuisopening. Het voorvocht is niet meer te stoppen. En trouwens, mijn sperma wil er ook graag uit. Maar moet nog even geduld hebben. Ik wil nu eerst zo lang mogelijk genieten van mijn intense 'baarmoederring'-geilheid! De gedachte dat deze ring uit de lekkere warme vagina van mijn oudere zus komt doet mij zinderen van geilheid!...........

8 opmerkingen:

  1. Ich würde gerne Deinen Schwanz bearbeiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich würde es sehr lieben. Aber ich glaube, cum zu schnell. Ich bin sooooo geil.
    Delicious Selbstbefriedigung-Gruß von Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lul vliegt weer overeind bij het zien van die ring uit je zus haar kut.
    Ik heb gisteren al gespoten op de foto's en ga me er zo weer op afrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het maakt me geil dat jij er ook zo'n geilplezier aan beleefd. Want wat is er nou lekkerder dan je zelf bevredigen. Als je een fototoestel bij de hand hebt..... Je maakt ons erg geilschierig :-)
      Opwindende ringgroet van Masto

      Verwijderen
  4. Mooie foto van je plas/ sperma gaatje. Zin me tong er een stukje in te duwen, om zo nog verder op te geilen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je dat zou doen op het moment dat ik deze foto maakte, zou het niet lang duren dat er een golf warm sperma volgt.....
      Zou jouw voorvocht ook graag willen proeven als je het bij je zelf opwekt, zoals op je heerlijke foto's hier op mijn blog....
      Lekkere kriebelende tonggroet van Masto

      Verwijderen
    2. zijn die baarmoederringen ook zo te koop? Of kan dan alleen op doktersrecept?

      Verwijderen
  5. De ringen zijn hier te koop:
    https://www.pelvitec.nl/shop/contents/nl/d22_RIng.html

    BeantwoordenVerwijderen