vrijdag 31 mei 2013

Zelfbevrediging met e-tandenborstel......

Veel vrouwen en meisjes gebruiken een elektrische tandenborstel als extra stimulatie tijdens het masturberen. Maar bovenstaande foto, helaas in lage resolutie, kreeg ik van een mannelijke volger van mijn blog. Hij schreef onder andere:
"Ik zal een foto nemen en hem doorsturen. Ik krijg al goesting om het toe te passen, is echt heel opwindend en hevig. Je gebruikt het beste een zachte borstel. Stuur je mij ook enkele foto’s door van zelfbevredigingsmethodes, bijleren kan je altijd hé. Ook als er mensen zijn die dit systeem ook gebruiken. Met dank."
Masto heeft wel een tandenborstel, maar geen elektrische. Dus ik kan het niet testen. Maar er zullen vast wel volgers zijn die hier wel ervaring mee hebben. Laat het ons eens weten wat jouw ervaring is met je tandenborstel of een andere bevredigingsmethode. Mocht je durven te reageren dan kan dat via mijn e-mail adres: masto6tig@gmail.com Foto's, filmpjes en reacties zijn zeer welkom......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten