vrijdag 3 mei 2013

De knutseldoos van Dutchy......

Menige man heeft wel een verborgen plekje in huis, op zolder of schuur, met zijn favoriete eigengemaakte seksspeeltjes. Masto heeft er verschillende en zo ook Dutchy (zie foto's boven).
Het is heerlijk om als man eens rond te neuzen op een bouwmarkt of iets dergelijks. Er zijn daar prachtige hulpmiddelen te vinden die de seksuele zelfbevrediging een handje kunnen helpen. En een mooie bijkomstigheid is dat de prijzen niet hoog zijn. Vaak is met weinig geld een maximale geilheid met eigengemaakte hulpmiddelen te stimuleren.
Wie gebruikt ook goedkoop eigengemaakt stimulatie-materiaal? Durf je er over te praten of er een foto van te maken? Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Kunt u uitleggen hoe deze items worden gebruikt als een sex speeltje?
    Het ziet er interessant en makkelijk te maken, wat het ook is en hoe het wordt gebruikt.
    Mezelf, heb ik een zelfgemaakte versie gemaakt uit een fleshlight, en sturen u foto's en instructies over hoe te maken en te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die PVC pijpjes van 5cm diam. dienen als basis.
    Je kan er een condoom of stuk nylon panty overheen spannen, of een ventielslangetje.

    Alles met het doel die top van de eikel en plas/zaad gaatje te stimuleren, en veel voorvocht te krijgen.

    Met kunst vagina's heb ik weinig. Kom er wel in klaar maar met me handen kan ik beter een vaginaiïmiteren:))

    BeantwoordenVerwijderen