donderdag 2 mei 2013

Keihard genot van Ramon Piemel (7) ......

Gelukkig is Ramon Piemel ons niet vergeten, getuige deze heerlijke foto's! Voor een goede doorstroming van sperma kan het geen kwaad soms de natuur een handje te helpen. Op zich is dit niet nodig, maar wie wil dit lekkere gevoel in het lijf nou missen. Sommige mannen doen het elke dag, al dan niet met een zaadlozing. Hoe vaak Ramon het doet weet ik niet, maar Masto bevredigd zich wel elke dag een keer. Soms een paar minuten en soms tot wel een dag! Tot een zaadlozing komt het niet, die bewaar ik voor één à twee keer per maand omdat ik een dagje ouder word. Maar toen ik nog "jong" was, spoot ik bijna iedere dag!
Dank je wel Ramon voor je heerlijke serie foto's van je volle en opwindende zaadlozing! 
Klik op de foto's voor een groter formaat en geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten